پد بیوتی بلندر (اسفنج آرایشی) miracle remedy ریل تکنیک دو عددی، سایز کوچک و مسافرتی

real techniques miracle remedy makeup sponges

برند: ریل تکنیک دسته‌بندی: ابزار آرایشی
کد محصول: GT-1524

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1524

☑ پد بیوتی بلندر (اسفنج آرایشی) miracle remedy ریل تکنیک شامل دو اسفنج آرایشی کوچک برای پرداختن به جزئیات در میکاپ صورت است. با کمک این دو پد می‌توان از کانسیلر، رژگونه و برنزر استفاده کرده و قسمت‌های مورد نیاز را محو یا blend کرد.

☑ پد بیوتی بلندر (اسفنج آرایشی) miracle remedy ریل تکنیک از دو بلندر یا اسفنج آرایشی اصل در ابعاد کوچک تشکیل شده که برای قرار دادن در کیف یا حمل و نقل در مسافرت‌ها انتخاب خوبی است. این اسفنج‌ها بافت نرم و استانداردی دارند که مواد آرایشی را به خوبی روی پوست منتقل کرده و همچنین سایه‌ها را درهم محو می‌کند تا آرایش بی نقصی را ایجاد کند.
 
❇ معرفی مینی اسفنج آرایشی معجزه آسای Real techniques

 
✔ در این بسته بندی دو اسفنج کوچک وجود دارد که یکی از آن‌ها انتهایی گرد و دیگری انتهایی زاویه‌دار دارد. اسفنجی که سر گرد دارد، برای برداشتن پودر فیکس، رژ گونه و برنزر مناسب است. اما اسفنجی که سر مخروطی شکل دارد، برای استفاده از هایلایتر در زیر چشم که نیاز به دقت و رعایت جزئیات دارد، ساخته شده است. اجزای پد آرایشی بیوتی بلندر (اسفنج آرایشی) miracle remedy ریل تکنیک ابعاد و خصوصیات مناسب برای مسافرت یا حمل در کیف دستی برای استفاده در بیرون منزل را دارند.
 
✔ هر یک از این بیوتی بلندرها روی یک دسته کوچک قرار گرفته‌اند. همچنین یک درپوش دارند که از آن‌ها در هنگام قرارگیری در کیف و چمدان و در مسافرت‌ها، محافظت می‌کند. این درپوش می‌تواند روی دسته هم قرار گیرد تا هنگام استفاده از اسفنج، آن را قابل کنترل‌تر کند. اسفنج‌های آرایشی این مجموعه به دلیل کوچک بودن، برای اعمال فونداسیون مایع و استفاده معمولی و روزانه مناسب نیستند. بلکه فقط برای مسافرت‌ها و انجام جزئیات آرایش ساخته شده‌اند. با این حال سر نرم اسفنج‌ها مواد آرایشی را به خوبی پخش و محو می‌کند.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پد بیوتی بلندر (اسفنج آرایشی) miracle remedy ریل تکنیک دو عددی، سایز کوچک و مسافرتی " درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید