کرم روز ضدچروک بالای ۴۵سال لورال

L’Oreal Anti-Wrinkle Day Cream 45+, 50ml

برند: لورال دسته‌بندی: ضد چروک
کد محصول: GT-1529

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1529

کرم روز ضدچروک بالای ۴۵سال لورال

مشخصات محصول:

هر چه سن بالاتر می‌رود چین و چروک در سطوح پوست بیشتر می‌شود و این چروک‌ها باعث ناراحتی افراد می‌شود ولی با پیشرفت علم و تولید محصولات جدید در زمینه مراقبت از پوست کمپانی لورال یکی دیگر از محصولات خود را که از بین برنده چین و چروک صورت است به نام کرم روز ضدچروک بالای ۴۵سال لورال به عرصه تولید رسانده است.

کرم روز ضدچروک و آبرسان لورال دارای بافت نرم و سبک است و بر روی پوست احساس سنگینی ندارد. فرمولاسیون آن حاوی کلاژن می‌باشد که با تقویت بافت داخلی، باعث سفت‌تر کردن پوست شده و در عین جوانسازی و شادابی پوست چروک‌های ایجاد شده در سطح پوست را از بین می‌برد. همچنین این محصول حاوی پپتید رتینو است که باعث تولید سلول‌های جدید و افزایش استحکام و جوانی پوست می‌شود.

این محصول علاوه بر بازسازی باعث آبرسانی ۲۴ ساعته شده و با مرطوب کنندگی و آبرسانی بلندمدت  از چروکهایی که در اثر کم آبی و یا خشکی پوست ایجاد شده است جلوگیری می‌کند.

کرم روز ضدچروک و آبرسان لورال برای رده سنی بالای ۴۵ سال مناسب است. علائم پیری از جمله چین و چروک، از دست دادن استحکام و خشکی پوست را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

ویژگی‌های محصول کرم روز ضد چروک و آبرسان لورال:

وزن: ۵۰ میلی لیتر
جنس محصول: کرم
جنس محفظه: کاسه شیشه ای
سازنده: آلمان

مناسب: رده سنی بالای ۴۵ سال – انواع پوستها بخصوص پوستهای خشک
مزایا:

  • مرطوب کننده و ضد عفونی کننده قوی
  • از بین برنده چین و چروک‌های پوستی
  • قوی کننده پوستهای نازک
  • کرم روز ضدچروک و آبرسان لورال حاوی پپیتد رتینو است
نحوه استفاده:

مقداری از کرم روز ضد چروک و آبرسان لورال را روی گونه و پیشانی و گردن خود بزنید سپس از مرکز صورت به سمت بیرون به آرامی پوست را ماساژ دهید. به صورت دورانی و به سمت بالا دستان را حرکت دهید. این کار را تا ۶ بار در هر ناحیه انجام دهید.

این روش نه تنها از نفوذ کامل کرم به پوست اطمینان حاصل خواهید کرد بلکه ماساژی تحریک کننده و سفت کننده پوست را نیز انجام خواهید داد.

مواد تشکیل دهنده:

حاوی استئارات آکریل امید است که یکی از اسیدهای چرب است که به طور طبیعی در گیاهان مختلف و مشتقات حیوانی رخ می‌دهد. مثل کره کاکائو که استفاده آن در لوازم آرایشی باعث ضخیم شدن و سفت کنندگی پوست می‌شود.

گلیسیرین در ترکیبات کرم روز ضدچروک و آبرسان لورال به کار رفته است که نوعی مرطوب کننده طبیعی ضد پیری برای پوست، به ویژه ناحیه ظریف اطراف چشم هاست که برای درمان افتادگی، چین و چروک و خشکی پوست دور چشم‌ها کاربرد دارد.

کره آلبا از دیگر مواد تشکیل دهنده کرم روز ضدچروک و آبرسان لورال است که عصاره آلبا باعث از بین بردن لکه‌های پوستی و بیماری‌های پوستی می‌شود.

* آلبا نام درخت غان است که در قسمت‌های بالایی نیم کره شمالی (اروپا و آمریکای شمالی) و در جنگل‌های چالوس ایران به صورت خودرو می‌روید.

پیشنهاد:

توصیه می‌شود برای بهترین نتیجه، کرم روز ضدچروک بالای ۴۵سال لورال را همراه با سایر محصولات لورال استفاده کنید.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کرم روز ضدچروک بالای ۴۵سال لورال" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید