پودر فیکس بی رنگ مک

MAC Prep + Prime Transparent Finishing Loose Powder

برند: مک دسته‌بندی: تثبیت کننده آرایش
کد محصول: GT-1535

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1535

✅ پودر فیکس مک یکی از بهترین پودرهای دنیا محسوب میشود.

✅ این پودر دارای قدرت فیکس و نگه دارندگی زیاد میکاپ برای صورت میباشد و همچنین چربی پوست را کنترل میکند و پوست را تا چند لایه روتوش میکند.

✅ پودرمک بهترین انتخاب برای بیک زیر چشم میباشد و یک سطح صافی را زیر چشم ایجاد میکند.


پودر فیکس شفاف مک

پودر فیکس مک MAC prep+prime transparent finishing powder با بافت ابریشمی و بی رنگ جهت تثبیت آرایش می‌باشد. این پودر موجب ثابت ماندن آرایش بر روی پوست و ایجاد شفافیت می‌گردد. این پودر فاقد رنگ دانه بوده و تاثیری بر رنگ کرم پودر و پنکیک به کار رفته در آرایش ندارد تا نمای آرایش کاملا طبیعی باشد. پودر تثبیت کننده بی رنگ مک پوشش مخملی بر روی تمام صورت ایجاد نموده همچنین موجب رطوبت رسانی به پوست می‌گردد.

پودر فیکس صورت مک یا فیکساتور بی رنگ است و به این ترتیب رنگ و تم آرایشی شما را دچار تغییر نخواهد کرد. بسیاری از افراد از نشان دادن و جلوه نمودن بیش از حد آرایش خود بیزارند و دوست دارند که همواره آرایشی ملیح، مات و دور از جلب توجه داشته باشند، بنابراین استفاده از این پودر فیکساتور را به آنان پیشنهاد می‌کنیم.

همین طور بسیاری از افراد به دلیل مشغله و فعالیت‌های روزانه‌ی بسیار بالا، زمان کافی برای تمدید آرایش خود ندارند، به همین دلیل می‌توانند با استفاده از پودر فیکساتور به تثبیت و جلوگیری از از بین رفتن زود هنگام آرایش خود کمک کنند.

ویژگی ها:

این تثبیت کننده سبب تثبیت رطوبت پوست می‌گردد.

متعادل کننده چربی و رطوبت اولیه پوست می‌باشد.

این پودر فاقد مواد عطری، پارابن و مواد نگهدارنده است.

 از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می‌کند.

مناسب برای مهمانی ها، مجالس، استفاده روزانه و… می‌باشد.

پودر فیکس مک MAC prep+prime transparent finishing powder موجب دوام و ماندگاری بیش‌تر و طولانی مدت آرایش شما می‌گردد.

این پودر فیکساتور برای آرایش شما جلوه ای مات و مخملی ایجاد می‌کند و از این طریق به طبیعی جلوه نمودن آرایش شما کمک می‌کند.

روش استفاده :

برای استفاده از پودر فیکس صورت مک M.A.C کافی است که شما به طور کامل آرایش صورت خود را تکمیل کنید و استفاده از این پودر را به آخرین زمان ممکن موکول کنید. پس از آن که آرایش صورت خود را تکمیل نمودید، با استفاده از پد آرایشی مخصوص، این پودر را به صورت خود به حالت ضربه ای وارد کنید، از آن جایی که این پودر رنگ و جلوه‌ی خاصی ندارد هیچ آسیبی به آرایش شما وارد نمی‌سازد.

معرفی برند مک:

برند مک در سال 1984 توسط یک میک آپ آرتیست به نام فرانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تأسیس شد. توسکان و آنجلو دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی‌ها جلوه خوبی داشته باشد برای همین موضوع دست به کار شدند و در آشپزخانه همان سالن لوازم آرایش درست کردند. در ابتدا آنها محصولاتشان را در همان آرایشگاه به میک آپ آرتیست ها، مدل‌ها و عکاس‌ها میفروختند، اما بزودی متخصصین مد هم به مشتریان آنها اضافه شدند و بعد از مدتی اولین مغازه مک در تورنتو تأسیس شد.

یکی از ویژگی‌های محصولات برند مک از همان ابتدا ظاهر شیک آن بود که در بسته بندی و ظروف مشکی ارائه میشد و در زمانی که همه شرکت‌های آرایشی بزرگ رویکردی در جهت مراقبت از پوست داشتند، مک تمرکز خود را روی رنگ‌ها گذاشت. یکی از معروف‌ترین محصولات مک، رژ لب قرمز مات بود که در آن زمان توسط مدونا معرفی شد.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پودر فیکس بی رنگ مک" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید