میسلار واتر لورال ۳ در ۱

L'Oréal micellar water 3 in 1

برند: لورال دسته‌بندی: میسلار واتر
کد محصول: GT-1570

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1570
میسلار واتر 3 در 1 مرطوب کننده(Micellar Water 3 in 1 Moisturizing)


آب میسلار ساخته شده با آب تصفیه شده برای پاک کردن آرایش، تمیز کردن و پاکسازی پوست. پوست خشک تا معمولی ضد حساسیت - بدون عطر - بدون الکل تست شده تحت کنترل پوست و چشم. پاک کننده آرایش، پاک کننده، تسکین دهنده بطری 400 میلی لیتری 


پاکسازی عمیق میسلار واتر 3 در 1 (Micellar Water 3 in 1 Deep Cleansing)


آرایش ضد آب را پاک می‌کند، باقی مانده‌های سرسخت را پاک می‌کند و از بین می‌برد. فاقد عطر و الکل است. مناسب برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس.  

میسلار واتر دو فاز دارای دو لایه است که امکان پاک کردن انواع آرایش حتی آرایش ضد آب را فراهم می‌کند. (1) لایه میسلی: این لایه از ذرات ریز میسلی تشکیل شده است که در آب نرم معلق هستند. این ذرات ریز در کنار هم قرار می‌گیرند تا آلودگی، روغن، آرایش و سایر ناخالصی‌ها را بدون خشک کردن پوست شما جذب کنند. مانند یک آهنربا، ناخالصی‌ها از روی پوست شما پاک می‌شوند و بدون نیاز به شستشوی اضافی، پوست را کاملا تمیز می‌کنند. اثربخشی این مولکول‌های میسلی پیشرفت، پاکسازی ملایمی را تضمین می‌کند که نیازی به مالش شدید حتی برای آرایش‌های سنگین ندارد! (2) لایه پاک کننده: این فرمول منحصر به فرد به طور خاص آرایش ضد آب را پاک می‌کند و در عین حال پوست را آبرسانی و مرطوب می‌کند. بهترین بخش این است که در فرمول هیچ ماده "مثل" وجود ندارد - بدون روغن، عطر یا الکل - که حتی حساس‌ترین انواع پوست را تحریک کند.  




متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای " میسلار واتر لورال ۳ در ۱" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید