ژل شوینده شفاف کننده صورت نوتروژینا

NEUTROGENA® Clear & Soothe Micellar Jelly Make-up Remover

برند: نوتروژینا دسته‌بندی: شوینده صورت
کد محصول: GT-1604

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1604

ژل شفاف کننده صورت نوتروژینا Neutrogena

پوست تاثیر قابل توجهی بر زیبایی دارد. به‌ همین جهت مراقبت از پوست به دغدغه افراد مختلف، به خصوص خانم‌ها و البته بسیاری از آقایان تبدیل شده است. همان طور که می‌دانید، اگر پوستتان صاف، یکدست و درخشان نباشد، استفاده از هیچ محصول آرایشی نمی‌تواند جایگزین آن شود. محصولات مراقبت از پوست نسبت به چند سال گذشته خیلی پیشرفت کرده اند. این روزها، با تولید محصولاتی مثل میسلار واتر و دستمال مرطوب پاک کننده آرایش ، برای پاک کردن صورت نیازی به شستشوی مدام با آب نیست. در ادامه ژل شفاف کننده صورت نوتروژینا را معرفی می‌کنیم:

ژل شفاف کننده صورت Neutrogena

ژل نوتروژینا حاوی زردچوبه مناسب برای پوستهای کم آب و مختلط مناسب می‌باشد. این ژل منافذ پوست را مسدود نمی‌کند و عاری از روغن است. این ژل را می‌توانید هنگام صبح و شب، هم به عنوان تونر برای پاک کردن آلودگیهای منافذ پوست و هم بعد از اتمام روتین پوستی به عنوان شاداب کننده استفاده کنید. ژل نوتروژینا باعث شفافیت و تازگی پوست شده و به مرور جوش و جای جوش رو از بین می‌برد.

ویژگی‌های نوتروژینا

  • پاک کننده عمیق
  • روشن و شفاف کننده
  • جلوگیری از ایجاد جوش
  • کنترل ترشح چربی پوست
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط

برند Neutrogena

نوتروژینا (Neutrogena) برند آمریکایی محافظت پوست، محافظت مو و لوازم آرایشی است که دفتر مرکزی آن در لس آنجلس قرار دارد. بر اساس تبلیغات و وب سایت این برند، در بیش از 70 کشور دنیا محصولات این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات متنوعی از جمله سرم و کرم آبرسان پوست، کرم ترمیم کننده، ژل شستشو، کرم دور چشم، کرم ضد چروک، کرم ضد جوش، بالم لب و … توسط برند محبوب نوتروژینا تولید و پخش می‌گردد.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ژل شوینده شفاف کننده صورت نوتروژینا " درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید