شوینده ویتامین C بادی شاپ

The Body Shop Vitamin C Daily Glow Cleansing Polish

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: شوینده صورت
کد محصول: GT-1608

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1608
مزایا:

وگان

بدون تست روی حیوانات

فرمولاسیون طبیعی

قبل از خرید شوینده ویتامین C بادی شاپ بهتر است بدانید…

شستشوی صورت بعد از یک روز کاری شلوغ و خسته کننده طراوت و شادابی را به پوست بازمی‌گرداند. همانطور که می‌دانید پوست صورت مدام در معرض آلودگی‌های محیطی، نور آفتاب و … قرار دارد. به همین دلیل هم پوست صورت اکثر اوقات خسته و کدر به نظر می‌رسد. برای داشتن پوستی سالم، شاداب و لطیف لازم است در روز دو بار (صبح و شب) پوست خود را با یک پاک کننده صورت شستشو دهید. شوینده ویتامین C بادی شاپ از محصولات بادی شاپ محصولی فوق‌العاده برای شستن پوست صورت است.

ویتامین C فواید منحصر به فردی برای پوست دارد. این ویتامین یک ترکیب آنتی اکسیدانی است که از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این ترکیب از کلاژن پوست محافظت کرده و سلول‌ها را برای ساخت کلاژن بیشتر تحریک می‌کند. در نتیجه می‌توان گفت ویتامین C به افزایش خاصیت الاستیسیته و جوانسازی پوست نیز کمک فراوانی می‌کند.

مزایای استفاده از شوینده صورت ویتامین C بادی شاپ

شوینده صورت ویتامین C بادی شاپ سرشار از ترکیبات آبرسان است که لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد. این شوینده بافت ژلی و سبک دارد و علاوه بر پاکسازی پوست دارای خاصیت لایه بردار نیز هست. این محصول سلول‌های مرده و باقی مانده آرایش را به طور کامل از روی پوست پاک کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

در صورت استفاده روزانه از این شوینده، ویتامین C ساخت کلاژن را بیشتر کرده و افتادگی پوست را برطرف می‌کند. این ژل حاوی ترکیبات ملایم است و برای انواع پوست و استفاده روزانه کاملا مناسب است. شوینده ویتامین C بادی شاپ با پاکسازی و آبرسانی کامل پوست خستگی و کدری را برطرف می‌کند.

ویژگی‌های شوینده ویتامین C بادی شاپ

  • بافت ژلی و سبک
  • پاکسازی عمقی پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • افزایش لطافت، درخشندگی و شفافیت
  • افزایش ساخت کلاژن و بهبود سلامت پوست
  • مناسب برای انواع پوست (حتی پوست حساس)

روش استفاده از شوینده صورت ویتامین C بادی شاپ

مقداری از شوینده صورت ویتامین C بادی شاپ را روی انگشتان دست ریخته و آن را به آرامی روی صورت و گردن ماساژ دهید. صورت خود را با آب ولرم شسته و خشک کنید.

محصولات مرتبط

برای پاکسازی پوست خشک و دهیدراته از شوینده هویج بادی شاپ استفاده کنید. برای شستشوی پوست چرب و مختلط ژل شوینده صورت درخت چای بادی شاپ و فوم درخت چای بادی شاپ را توصیه می‌کنیم.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "شوینده ویتامین C بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید