اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ

The Body Shop Vitamin C Glow Boosting Microdermabrasion Exfoliator

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: اسکراب صورت
کد محصول: GT-1609

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1609
مزایا:

وگان

بدون تست روی حیوانات

فرمولاسیون طبیعی

قبل از خرید اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ بهتر است بدانید … 

اسکراب کردن یک روش موثر برای افزایش نرمی و لطافت پوست است. اسکراب سلول‌های مرده پوست و چربی موجود در منافذ را پاکسازی کرده و پوست را برای ساخت سلول‌های جدید تحریک می‌کند. استفاده از کرم لایه بردار و اسکراب بخش مهمی از روتین پوستی استافرادی که پوست چرب دارند برای جلوگیری از بسته شدن منافذ و ایجاد جوش و آکنه باید حتما پوست خود را به طور منظم لایه برداری کنند. اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ از نمونه محصولات منحصر به فرد بادی شاپ است که برای لایه برداری پوست چرب و مختلط فوق‌العاده است. اسکراب باید به صورت دقیق و با محصولی کاملا سازگار با پوست انجام شود. در غیر این صورت، پوست آسیب می‌بیند. اگر دوست دارید پوستی زیبا، جوان و درخشان داشته باشید استفاده از اسکراب را فراموش نکنید. 

مزایای استفاده از اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ 

اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ سلول‌های مرده پوست را به آرامی از بین برده و باعث می‌شود پوستی شفاف، نرم و لطیف داشته باشید. این محصول حاوی ذرات خرد شده سنگهای گرانیتی است. این ترکیبات ریز پوست را به آرامی لایه برداری کرده و انواع آلودگی‌ها، باقی مانده آرایش، چربی اضافی و سلول‌های مرده را از منافذ پوست پاک می‌کند. در نتیجه کدری پوست از بین رفته و لطافت و درخشندگی آن افزایش می‌یابد. 

عصاره میوه کامو کامو که در ترکیبات این محصول به کار رفته سرشار از ویتامین C استاین ویتامین یک لایه بردار ملایم با خاصیت روشن کنندگی است. ویتامین C تولید کلاژن را افزایش داده و خاصیت ارتجاعی پوست را  بهبود می‌بخشد.  

کره شی باتر موجود در ترکیبات، رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی را تامین کرده و نرمی و لطافت پوست را افزایش می‌دهد. اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ به شما کمک می‌کند پوستی سالم، شاداب، نرم و لطیف داشته باشید. این محصول به واسطه داشتن ترکیبات ملایم با انواع پوست سازگاری دارد. 

ویژگی‌های اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ 

  • بدون تست حیوانی
  • افزایش تولید کلاژن
  • پاکسازی عمقی پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • افزایش نرمی، لطافت و شادابی پوست
  • رفع خستگی، کدری، جای جوش و لک پوستی
  • حاوی ترکیبات گیاهی مفید مانند شی باتری و عصاره میوه کامو کامو 

روش استفاده از اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ

 

ابتدا پوست تمیز خود را با آب ولرم مرطوب کنید. مقداری از اسکراب را روی انگشت یا براش مخصوص ریخته و آن را با حرکات دایره‌ای روی پوست ماساژ دهید. در نهایت صورت خود را بشویید و از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. 

محصولات مرتبط 

شوینده هویج بادی شاپ با داشتن ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان برای پاکسازی پوست خشک و دهیدراته بهترین گزینه است. لایه بردار پیلینگ ویتامین C بادی شاپ برای رفع خستگی و کدری پوست توصیه می‌شود. برای لایه برداری و رفع جوش و آکنه پوست چرب و مختلط اسکراب درخت چای بادی شاپ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید