مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ

The Body Shop Vitamin C Glow Boosting Moisturizer

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: کرم مرطوب کننده
کد محصول: GT-1610

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1610
مزایا:

گیاهی

قبل از خرید مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ بهتر است بدانید … 

مرطوب کردن پوست مهم‌ترین کار برای حفظ سلامت سلول‌ها و جلوگیری از ایجاد تحریکات پوستی است. با استفاده روزانه از مرطوب کننده می‌توانید به آسانی از بروز بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری کنید. برای خرید کرم مرطوب کننده باید حتما به نوع پوست خود توجه کنید. اگر پوست خشک و حساس دارید باید به دنبال محصولاتی با ترکیبات قوی باشید. اما برای رطوبت رسانی به پوست چرب و حساس بهتر است از محصولات سبک با جذب سریع استفاده کنید. مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ از محصولات بادی شاپ است که تاثیرات فوق‌العاده‌ای بر روی پوست دارد. 

استفاده از مرطوب کننده به حفظ تعادل پوست کمک می‌کند. وقتی پوست خیلی خشک و چرب باشد  بسیاری از مشکلات شایع پوستی مثل التهابات پوست، جوش و آکنه به وجود می‌آید. مرطوب کننده پوست شما را جوان و شاداب نگه می‌دارد. از دست دادن روزانه سلول‌های پوستی، قسمت‌های مختلف مانند پوست صورت، گردن و …. را در معرض خشکی قرار می‌دهد. کرم مرطوب کننده با تقویت و ترمیم لایه‌های پوستی سلامت پوست شما را بهبود می‌بخشد. 

مزایای استفاده از ژل آبرسان ویتامین C بادی شاپ

ژل آبرسان ویتامین C بادی شاپ به شما کمک می‌کند تا پوست خود را دوباره احیا کنید. عصاره میوه کامو کامو موجود در این ژل آبرسان منبعی غنی از ویتامین C است. این ویتامین قدرت آبرسانی فوق‌العاده‌ای دارد و رطوبت مورد نیاز سلول‌ها را به طور کامل تامین می‌کند.  

ویتامین C با افزایش ساخت کلاژن، سلامت عمومی پوست را بهبود بخشیده و چین و چروک یا خطوط ریز روی پوست را از بین می‌برد. با استفاده منظم از ژل آبرسان ویتامین C بادی شاپ لک و تیرگی از بین رفته و پوست شما دوباره درخشان و شاداب می‌شود. عصاره آلوئه ورا موجود در ترکیبات این محصول، لایه‌های پوستی را ترمیم کرده و التهاب و قرمزی پوست خشک و حساس را کمتر می‌کند. 

ویژگی‌های مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ

  • افزایش تولید کلاژن 
  • ترمیم لایه آسیب دیده
  • افزایش درخشندگی پوست
  • رفع التهاب و قرمزی پوست
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد 
  • وگان
  • بدون تست روی حیوانات
  • تولید انگلستان

روش استفاده از ژل آبرسان ویتامین C بادی شاپ 

صورت خود را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید. مقداری از ژل آبرسان ویتامین C بادی شاپ را به آرامی روی صورت و گردن خود ماساژ دهید. 

محصولات مرتبط 

برای آبرسانی، کنترل چربی و بهبود جای جوش استفاده از لوسیون شب درخت چای بادی شاپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ بافت سبک و جذب سریع دارد و برای آبرسانی پوست چرب و مختلط کاملا مناسب است. برای بهبود سریع جوش، جلوگیری از جای جوش و آبرسانی پوست چرب لوسیون مات کننده درخت چای بادی شاپ را توصیه می‌کنیم. سرم ویتامین C بادی شاپ محصولی فوق‌العاده برای افزایش لطافت، درخشندگی و احیای پوست است. 

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید