پیلینگ لایه بردار ویتامین C بادی شاپ

The Body Shop Vitamin C Glow Revealing Liquid Peel

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: کرم لایه بردار
کد محصول: GT-1611

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1611
مزایا:

وگان

بدون تست روی حیوانات

فرمولاسیون طبیعی

قبل از خرید پیلینگ لایه بردار ویتامین C بادی شاپ بهتر است بدانید …

لایه برداری یک روش موثر برای درمان مشکلات پوستی است. با استفاده از کرم لایه بردار و یا اسکراب لایه سطحی پوست برداشته شده و سلول‌های پوستی لایه‌ای جدید جایگزین می‌کنند. بدن به طور طبیعی هر 30 روز یکبار عمل پوسته ریزی را انجام می‌دهد تا فضای جدید برای سلول‌های جدید ایجاد شود. گاهی اوقات به دلایل مختلف این سلول‌های مرده به طور کامل از بین نمی‌روند. بنابراین لازم است هر چند وقت یکبار لایه برداری انجام شود. پیلینگ لایه بردار ویتامین C بادی شاپ محصولی فوق العاده از برند بادی شاپ است که یک لایه بردار مناسب برای پوست با اثرات منحصر به فرد است.

لایه برداری پوست به روش‌های مختلفی سلامت پوست شما را بهبود می‌بخشد. برای مثال، با انجام این عمل پوست شما روشن‌تر می‌شود. همچنین پاکسازی کامل پوست، جذب سایر محصولات بهداشتی مثل کرم شب، مرطوب کننده و … را بهتر می‌کند. لایه برداری منظم مانع از مسدود شدن منافذ و ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

مزایای استفاده از پیلینگ لایه بردار ویتامین C بادی شاپ

لایه بردار پیلینگ ویتامین C بادی شاپ یک لایه بردار ملایم است که خستگی و کدری پوست را از بین می‌برد. این محصول با برداشتن لایه سطحی پوست، سلول‌ها را برای ساخت لایه جدید تحریک می‌کند. با ایجاد لایه جدید پوست لطافت، شادابی و درخشندگی خود را بازمی‌یابد. ویتامین C موجود در لایه بردار پیلینگ ویتامین C بادی شاپ دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و از پوست شما در برابر عوامل مضر محیطی محافظت می‌کنند. ویتامین C پوست را برای ساخت کلاژن تحریک کرده و و به مرور زمان چین و چروک‌ها را از بین می‌برد.

ویژگی‌های پیلینگ لایه بردار ویتامین C بادی شاپ

  • فاقد پارابن
  • از بین بردن تیرگی و لک
  • رفع کدری و خستگی پوست
  • افزایش لطافت و نرمی پوست
  • تحریک سلول‌ها برای ساخت کلاژن
  • حاوی انواع ویتامین‌ها و ترکیبات آنتی اکسیدانی

روش استفاده از لایه بردار پیلینگ ویتامین C بادی شاپ

مقداری از پیلینگ لایه بردار ویتامین C بادی شاپ را روی انگشتان خود ریخته و آن را روی پوست خشک و تمیز با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. از تماس این لایه بردار با دور چشم و لب جدا خودداری کنید. بعد از 20 ثانیه پوست خود را با آب بشویید و در صورت نیاز از مرطوب کننده استفاده کنید.

محصولات مرتبط

شوینده هویج بادی شاپ محصولی فوق العاده برای شستشوی پوست خشک و دهیدراته است. برای داشتن پوستی صاف، شفاف و لطیف اسکراب میکرودرم ویتامین C بادی شاپ را توصیه می‌کنیم. اسکراب درخت چای بادی شاپ برای پاکسازی پوست چرب و مستعد آکنه بهترین گزینه است.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پیلینگ لایه بردار ویتامین C بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید