سرم مرطوب کننده و صاف کننده فوری پوست ویتامین C بادی شاپ

The Body Shop Vitamin C Skin Boost Instant Smoother

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: کرم مرطوب کننده
کد محصول: GT-1612

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1612

قبل از خرید سرم مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ بهتر است بدانید …

خشکی پوست به دلیل کمبود رطوبت و آب کافی در سطحی‌ترین لایه پوست یعنی اپیدرم ایجاد می‌شود. این مشکل پوستی شایع است و عوامل محیطی مثل کمبود آب بدن، آب و هوای خشک، استفاده از محصولات نامناسب و یا عدم استفاده از مرطوب کننده در بروز آن دخالت دارند. با خرید کرم مرطوب کننده مناسب می‌توانید به آسانی مشکل خشکی پوست را بر طرف کنید. سرم مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ یک مرطوب کننده قوی و از جمله محصولات بادی شاپ است که تاثیر فوق العاده‌ای بر روی پوست دارد. ویتامین C یک ترکیب آنتی اکسیدانی است که اثرات مضر نور آفتاب و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. این ترکیب از پروتئین کلاژن محافظت کرده و سلول‌ها را برای ساخت کلاژن بیشتر تحریک می‌کند. ویتامین C همچنین لک‌های پوستی را از بین برده و پوست شما را لطیف، شفاف و شاداب می‌کند.

مزایای استفاده از سرم مرطوب کننده ویتامین C بادی شاپ

سرم ویتامین C بادی شاپ بافتی سبک و جذب سریع دارد. این سرم مرطوب کننده با نفوذ به درون سلول‌های پوستی و تامین رطوبت، لطافت و شادابی را به پوست شما باز می‌گرداند. این محصول با افزایش تولید کلاژن کدری و خستگی پوست را به طور کامل از بین می‌برد. یکی از فواید فوق العاده سرم ویتامین C بادی شاپ کاهش تیرگی پوست و رفع جای جوش، لک و تیرگی است. این سرم با آبرسانی کامل پوست منافذ بزرگ را کاهش داده و پوست را صاف و یکدست می‌کند. این سرم حاوی عصاره یک نوع آلو جنگلی است که لایه‌های پوست را تقویت کرده و از آن در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌کند. این سرم فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر است و برای پوست هیچگونه حساسیت، آلرژی و قرمزی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی‌های سرم ویتامین C بادی شاپ

• احیای پوست
• ضد حساسیت
• کاهش منافذ پوست
• بافت سبک و جذب سریع
• افزایش طراوت، شادابی و لطافت پوست
• افزایش تولید کلاژن و بهبود خاصیت کشسانی
• محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی

حجم30 میل

تولید انگلستان

وگان 

بدون تست بر روی حیوانات

روش استفاده از سرم ویتامین C بادی شاپ

صورت خود را شسته و خشک کنید. پس از مصرف مرطوب کننده، سرم ویتامین C بادی شاپ را روی پوست با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید.

محصولات مرتبط

لوسیون شب درخت چای بادی شاپ کنترل کننده چربی و آبرسان پوست، مناسب برای افرادی است که پوست چرب و مستعد آکنه دارند. لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ بافت سبک و جذب سریع داشته و برای کنترل چربی پوست بسیار مناسب است. لوسیون مات کننده درخت چای بادی شاپ چربی پوست را کنترل کرده و از برق افتادن پوست جلوگیری می‌کند.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم مرطوب کننده و صاف کننده فوری پوست ویتامین C بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید