اسپری ویتامین C پوست بادی شاپ روشن کننده، کوچک کننده منافذ، انرژی زا و آبرسان پوست ۱۰۰ میل

The Body Shop Vitamin C Energizing Face Mist 100ml

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: آبرسان
کد محصول: GT-1614

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1614

ویژگی‌های اسپری صورت ویتامین C بادی شاپ

  • آبرسان و برطرف کننده خشکی و کم آبی پوست
  • آرامش بخش و ایجاد طراوت در پوست دهیدراته و کدر
  • افزایش انرژی، تازه کننده و شاداب کننده صورت
  • روشن کننده و درخشان کننده پوست صورت
  • غنی شده با عصاره کامو کامو، ویتامین سی و آلوئه ورا
  • دارای بافت سبک بدون رد چربی و چسبندگی روی پوست
  • قابل استفاده در آخرین مرحله آرایش و بعنوان فیکساتور
  • دارای بوی خوب و ملایم  

  •  
  • در لاین ویتامین سی محصولات برند بادی شاپ، یک اسپری آبرسان نیز وجود دارد که راز تقویت شادابی و درخشش پوست در یک لحظه است. این محصول به پوست کدر و مات انرژی بخشیده و باعث رطوبت‌رسانی و رفع کم آبی آن می‌شود. همچنین به دلیل داشتن ویتامین سی، درخشندگی پوست را فورا افزایش می‌دهد تا پوست صورت حالتی تازه و باطراوت پیدا کند.

    کافی است از اسپری صورت ویتامین C بادی شاپ برای شاداب کردن پوست کدر، خسته و بدخلق خود کمک بگیرید. بلافاصله اوضاع پوست را بهبود بخشیده و حالت دهیدراته و مات آن را با درخششی طبیعی و ملایم جایگزین می‌کند. ویتامین سی موجود در این محصول از دو منبع تامین شده است؛ اسید آسکوربیک و عصاره کامو کامو (Camu Camu). کامو کامو درختی در جنگل‌های بارانی آمازون است که میوه‌هایش تا ۲۰ برابر بیشتر از پرتقال ویتامین C دارند! بادیشاپ میوه‌های این درخت را له کرده و از عصاره آن در تولید اسپری ویتامین C استفاده می‌کند.

    ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. بنابراین اسپری صورت ویتامین C بادی شاپ از ایجاد لکه‌های تیره، پیری زودرس و تخریب کلاژن در پوست جلوگیری می‌کند. همچنین در روشن و یکدست کردن رنگ پوست (از طریق کاهش تولید ملانین) و ایجاد یک درخشش طبیعی و سالم در صورت موثر است. از آلوئه‌ورا هم در این محصول استفاده شده تا پوست را با یک ترکیب گیاهی آبرسانی و باطراوت کند.

    استفاده از این اسپری The Body Shop به لطف داشتن آلوئه‌ورا بسیار آرامش‌بخش و به دلیل داشتن ویتامین سی، شاداب کننده و انرژی‌بخش است. اما سبک بوده و آثار چسبندگی یا چربی روی پوست به جا نمی‌گذارد. از این محصول می‌توان به عنوان اسپری آبرسان یا اسپری فیکس کننده و درخشان کننده آرایش در آخرین مرحله میکاپ استفاده کرد.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "اسپری ویتامین C پوست بادی شاپ روشن کننده، کوچک کننده منافذ، انرژی زا و آبرسان پوست ۱۰۰ میل" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید