تونر سیوید بادی شاپ

The Body Shop Seaweed Oil Balancing Toner

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: تونر
کد محصول: GT-1615

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1615
پوست تونر
مزایا:

وگان

بدون تست روی حیوانات

فرمولاسیون طبیعی

قبل از خرید تونر سیوید بادی شاپ بهتر است بدانید …

مراقبت از پوست یک چالش روزانه برای بانوان است. به همین دلیل بسیاری از افراد یک روتین پوستی برای مراقبت از پوست خود دارند. شستشو، استفاده از تونر صورت، لایه برداری و مصرف مرطوب کننده بخش‌های اصلی از یک روتین پوستی است. در گذشته بسیاری از افراد معتقد بودند تونرها به دلیل داشتن الکل در ترکیبات خود، به پوست آسیب رسانده و باعث خشک شدن پوست می‌شوند. اما بهتر است بدانید تونر حاوی ترکیبات آبرسان، آنتی اکسیدانی و … است که بهبود سلامت پوست کمک می‌کند. تونر سیوید بادی شاپ از جمله محصولات بادی شاپ است که با تنظیم PH پوست و جلوگیری از بروز مشکلات پوستی، تاثیر فوق‌العاده‌ای بر روی سلامت آن دارد.

تونر با تنظیم PH پوست از بروز مشکلات پوستی مثل جوش و آکنه، التهاب، قرمزی، سوزش، خارش و … جلوگیری می‌کند. علاوه بر این؛ تونر قدرت پاک کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد و انواع آلودگی‌ها و باقی مانده آرایش یا ضد آفتاب را به طور کامل از روی پوست پاک می‌کند.  بعد از شستشوی صورت از تونر استفاده کنید تا شاهد تاثیرات فوق‌العاده آن بر روی پوست خود باشید.

مزایای استفاده از تونر سیوید بادی شاپ

تونر سیوید بادی شاپ حاوی عصاره جلبک دریایی است که تاثیر چشمگیری بر روی پوست چرب و مستعد آکنه دارد. عصاره گیاهان دریایی به کار رفته در این محصول PH پوست را تنظیم کرده و از تولید چربی اضافی جلوگیری می‌کنند. این تونر با پاکسازی کامل منافذ از آلودگی‌ها و باقی مانده مواد آرایشی مانع از بسته شدن آن‌ها و ایجاد جوش و آکنه می‌شود.

تونر سیوید بادی شاپ حاوی ترکیبات معدنی و آبرسان است. به همین دلیل از خشکی پوست جلوگیری کرده و لطافت و شادابی را به پوست شما بازمی‌گرداند. این محصول بافتی سبک دارد و برای استفاده روزانه کاملا مناسب است.

ویژگی‌های تونر سیوید بادی شاپ

  • تنطیم PH
  • پاکسازی عمقی پوست
  • بدون تست بر روی حیوانات
  • جلوگیری از ترشح بیش از حد سبوم
  • مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه

روش استفاده از تونر سیوید بادی شاپ

بعد از شستشوی صورت با شوینده مناسب، مقداری از تونر سیوید بادی شاپ را بر روی پد پنبه‌ای ریخته و روی صورت و گردن به آرامی ماساژ دهید.

محصولات مرتبط

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ و تونر گل رز بریتانیایی بادی شاپ برای پاکسازی و آبرسانی پوست خشک و حساس مناسب است. برای آبرسانی، کاهش التهاب و قرمزی پوست خشک و حساس استفاده از تونر آرامش بخش آلوئه ورا بادی شاپ توصیه می‌شود. اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید تونر درخت چای بادی شاپ بهترین انتخاب شما خواهد بود. تونر روشن کننده جینسینگ و برنج بادی شاپ محصولی فوق‌العاده برای پاکسازی و یکدست کردن رنگ پوست است.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "تونر سیوید بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید