ژل کرم کنترل چربی بادی شاپ

The Body Shop Seaweed Oil-Control Gel Cream

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: کرم ضد جوش و تنظیم کننده منافذ
کد محصول: GT-1616

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1616
مزایا:

وگان

بدون تست روی حیوانات

فرمولاسیون طبیعی

مناسب به عنوان زیرساز آرایش

قبل از خرید ژل کرم کنترل چربی بادی شاپ بهتر است بدانید … 

پوست چرب نتیجه تولید بیش از حد سبوم است. سبوم چربی طبیعی پوست است که از غدد سبوم قرار گرفته در زیر سطح پوست ترشح می‌شود. به طور کلی سبوم ماده مضری نیست. این ماده طبیعی از خشک شدن پوست شما جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود پوست و موی شما سالم و درخشنده باشد. اما ترشح بیش از حد سبوم باعث بسته شدن منافذ پوست شده و جوش و آکنه را به وجود می‌آورد. کرم و ژل ضد جوش با کنترل ترشح سبوم از ایجاد جوش بر روی پوست جلوگیری می‌کند. ژل کرم کنترل چربی بادی شاپ یکی از محصولات بادی شاپ است که تاثیر فوق‌العاده‌ای بر پوست چرب دارد.

پوست چرب را به راحتی می‌توان تشخیص داد. این نوع پوست ظاهری کاملا چرب و براق دارد. اگر پوست چرب درمان نشود، منافذ به دلیل تجمع چربی و سلول‌های مرده به مرور زمان بزرگ و مسدود می‌شوند. جوش‌های سرسیاه، جوش سر سفید و انواع آکنه در افرادی که پوست چرب دارند بسیار شایع است.

مزایای استفاده از ژل کرم کنترل چربی بادی شاپ

ژل کرم کنترل کننده چربی بادی شاپ حاوی روغن جلبک دریایی است. این محصول با تاثیرات فوق‌العاده بر روی پوست، چربی، کدری و برق ناشی از تولید بیش از حد سبوم را به طور کامل از بین می‌برد. این ژل کرم کاملا برای درمان پوست چرب و مختلط مناسب است و لطافت، شادابی و تعادل را به پوست شما بازمی‌گرداند.

برای درمان پوست چرب لازم است محصولی انتخاب و خریداری کنید که بافت سبک و جذب سریع داشته باشد. ژل کرم کنترل کننده چربی بادی شاپ با داشتن این ویژگی‌ها کاملا مناسب پوست چرب و مختلط است. این محصول بدون تولید چربی اضافی، به راحتی جذب شده و پوست چرب و براق شما را مات می‌کند.

ویژگی‌های ژل کرم کنترل چربی بادی شاپ

  • مات کننده
  • بافت سبک و جذب سریع
  • کاملا مناسب پوست چرب و مختلط
  • کنترل چربی و افزایش لطافت پوست
  • حاوی روغن جلبک دریایی برای متعادل سازی پوست

روش استفاده از ژل کرم کنترل کننده چربی بادی شاپ 

بعد از شستشوی صورت، مقداری از ژل کرم کنترل چربی بادی شاپ را روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید. برای درمان کامل پوست چرب در هفته دو بار از ژل کرم استفاده شود.

محصولات مرتبط 

برای شستشوی پوست چرب و مختلط استفاده از سه شوینده فوق‌العاده بادی شاپ ژل شوینده درخت چای بادی شاپ، فوم شوینده درخت چای بادی شاپ و شوینده هویج بادی شاپ پیشنهاد می‌شود. محلول ضد جوش درخت چای بادی شاپ محصولی منحصر به فرد برای درمان و کاهش جوش‌های صورت است.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ژل کرم کنترل چربی بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید