لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ

The Body Shop Seaweed Oil-Control Lotion

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: کرم ضد جوش و تنظیم کننده منافذ
کد محصول: GT-1617

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1617
مزایا:

وگان

بدون تست روی حیوانات

فرمولاسیون طبیعی

قبل از خرید لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ بهتر است بدانید …

با مراقبت از پوست چرب می‌توان به راحتی از بروز جوش و آکنه جلوگیری کرد. همانطور که می‌دانید در افرادی که پوست چرب دارند ترشح سبوم بیش از حد از معمول است. سبوم اضافی باعث بسته شدن منافذ شده و همچنین ظاهری براق برای پوست ایجاد می‌کند. با شستشو صورت، استفاده از تونر، کرم و ژل ضد جوش می‌توان به راحتی چربی پوست را کنترل و درمان کرد. لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ یک محصول منحصر به فرد برای درمان پوست چرب است.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند پوست چرب نیازی به مرطوب کننده و آبرسان ندارد. این تصور کاملا غلط است. در صورتی که پوست رطوبت کافی دریافت نکند، خشک می‌شود در نتیجه سلول‌ها برای رفع خشکی چربی بیشتر تولید می‌کنند. بنابراین؛ اگر پوست چربی دارید برای حفظ تعادل و جلوگیری از ترشح سبوم اضافی باید حتما از یک مرطوب کننده مخصوص پوست چرب استفاده کنید.

مزایای استفاده از لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ

لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ محصولی فوق العاده برای پوست چرب و مختلط است. این محصول با جذب چربی اضافه پوست، لطافت و درخشندگی را به پوست شما باز‌می‌گرداند. لوسیون جلبک دریایی حاوی عصاره جلبک دریایی ایرلندی و سرشار از مواد معدنی است. ترکیبات معدنی موجود در این لوسیون از خشک شدن پوست چرب و مختلط جلوگیری می‌کند.

لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ با کاهش و کنترل چربی برق ناشی از چربی پوست را به طور کامل از بین برده و پوست شما را مات و یکدست می‌کند. این محصول بافتی سبک دارد و بدون ایجاد چسبندگی به سرعت جذب پوست می‌شود. این لوسیون دارای SPF 15 بوده و از پوست شما در برابر آفتاب نیز محافظت می‌کند.

ویژگی‌های لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ

  • مات کننده
  • بافت سبک
  • جذب سریع
  • دارای SPF 15
  • کاهش و کنترل چربی
  • جلوگیری از براق شدن پوست
  • بهترین انتخاب برای پوست چرب و مستعد آکنه

روش استفاده از لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ

پس از شستشوی صورت و استفاده از تونر، مقداری از مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ را روی انگشتان دست ریخته و به آرامی روی صورت و گردن ماساژ دهید.

محصولات مرتبط

لوسیون مات کننده بادی شاپ و لوسیون شب درخت چای بادی شاپ محصولات منحصر به فردی  برای درمان و متعادل سازی پوست چرب هستند. برای آبرسانی و بهبود پوست خشک و حساس ژل آبرسان ویتامین c بادی شاپ و سرم ویتامین C بادی شاپ به شما پیشنهاد می‌شود.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "لوسیون مرطوب کننده و کنترل چربی جلبک دریایی بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید