ژل شوینده جلبک دریایی بادی شاپ

Seaweed Cleansing Gel Wash

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: شوینده صورت
کد محصول: GT-1618

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1618
مزایا:

وگان

بدون تست روی حیوانات

فرمولاسیون طبیعی

قبل از خرید ژل شوینده جلبک دریایی بادی شاپ بهتر است بدانید …

انتخاب یک پاک کننده صورت مناسب به شما کمک می‌کند پوستی سالم و شفاف داشته باشید. در طول روز آلودگی‌های زیادی بر روی پوست می‌نشیند در صورتی که روزانه پوست خود را با شوینده مناسب پاک نکنید منافذ پوستی بسته شده و جوش و آکنه بر روی پوست ظاهر می‌شود. در واقع شستشوی صورت اولین و مهم‌ترین قدم یک روتین پوستی است. شوینده باید با نوع پوست سازگار باشد. مثلا اگر پوست خشک و دهیدراته دارید باید به سراغ شوینده‌هایی که حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان هستند بروید. یا برای شستشوی پوست چرب و مستعد آکنه باید محصولات فاقد چربی را خریداری کنید. ژل شوینده جلبک دریایی بادی شاپ از پرطرفدارترین محصولات بادی شاپ برای شستشوی پوست چرب و مختلط است.

مزایای استفاده از ژل شست و شوی جلبک دریایی بادی شاپ

ژل شوینده بادی شاپ فاقد چربی و مواد صابونی است و برای افرادی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند بهترین انتخاب است. این پوست را به طور عمقی پاکسازی کرده و در عین حال با تامین رطوبت و آب مورد نیاز سلول‌ پوست را نرم و لطیف می‌کند.

عصاره جلبک دریایی موجود در ژل جلبک دریایی بادی شاپ ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و از بسته شدن منافذ پوستی جلوگیری می‌کند. این محصول با تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست چرب و دهیدراته، لطافت و شادابی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌های ژل شوینده جلبک دریایی بادی شاپ

  • مناسب برای پوست‌های ترکیبی(مختلط روبه چرب) و چرب
  • حاوی عصاره جلبک دریایی
  • فاقد صابون
  • فاقد چربی
  • بشاش کننده پوست
  • خاصیت نرم‌کنندگی پوست
  • متعادل کردن چربی پوست و جلوگیری از جوش زدن
  • احساس طراوت و خنکی به پوست می‌دهد.

روش استفاده از ژل شوینده جلبک دریایی بادی شاپ

ابتدا پوست خود را با آب مرطوب کنید. مقداری از ژل شوینده بادی شاپ را روی پوست ماساژ دهید و بعد از 1 الی 2 دقیقه صورت خود را آب ولرم بشویید.

محصولات مرتبط

برای ترمیم و بازسازی پوست خشک و دهیدراته کرم مرطوب کننده و آبرسان آلوئه‌ورا بادی شاپ بهترین انتخاب برای شما است. ماسک خاک رس درخت چای بادی شاپ آلودگی‌ها را به صورت عمقی پاک کرده و پوست را تسکین داده و آرام می‌کند. شوینده اسکراب 3 در 1 درخت چای بادی شاپ را می‌توانید به عنوان شوینده، ماسک و لایه بردار استفاده کنید.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ژل شوینده جلبک دریایی بادی شاپ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید