سرم آبرسان ضد جوش و آکنه سیمپل

Simple Daily Skin Detox Ultra Light Liquid Moisturiser for Oily Skin

برند: سیمپل دسته‌بندی: سرم صورت
کد محصول: GT-1628

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1628

توضیح کوتاه:

سرم آبرسان سیمپل ضد جوش و آکنه که محصولی فوق العاده برای آبرسانی به پوست بوده و از طرفی نیز به پوست‌های چرب کمک خواهد کرد تا جوش و آکنه روی پوست را از بین برده و پوستی سالم و شاداب را فراهم آورد. در انتخاب نوع آبرسان خود باید نهایت دقت را داشته باشید تا متناسب با نوع پوست شما بوده و محصول نیز از برند‌های مطرح باشد تا بتواند تاثیر گذاری خوبی را روی پوست داشته باشد.


ویژگی‌های محصول

ضد حساسیت
ضد عفونی کننده
ضد جوش
ضد آکنه
فاقد چربی
لکه بر
حاوی روغن آویشن، زینک و فندوق افسونگر، گلیسیرین، ساکارید ایزومرات و نیاسینامید
دارای ویتامین B

مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد جوش

سرم آبرسان سیمپل ضد جوش و آکنه با دارا بودن گلیسیرین و ویتامین B3 به حفظ تعادل میزان چربی پوست کمک کرده و از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست جلوگیری می‌کند. این آبرسان با ساکارید ایزومرات غنی شده است. (ساکارید ایزومرات یک ماده مرطوب کننده موثر است که به مدت 24 ساعت پوست را آبرسانی می‌کند و از میکروبیوم سالم پشتیبانی می‌کند.)

بررسی محصول:

سرم آبرسان ضد جوش و آکنه سیمپل

یکی از روتین‌های روزانه ای که باید به آن اهمیت داد، استفاده از محصولات مراقبت از پوست می‌باشد. پوست در طول روز در معرض مشکلات مختلفی قرار می‌دهد که هرکدام به نوعی می‌تواند مشکلات پوستی را به دنبال داشته باشد. نور خورشید، آلودگی‌های هوا و استفاده از لوازم آرایشی به صورت مداوم می‌تواند مشکلات پوستی را به دنبال داشته باشد که خشکی پوست و ایجاد جوش و آکنه روی پوست از اساسی‌ترین آنها است.

خشکی پوست و جوش آکنه روی پوست هر کدام می‌تواند دلایل جداگانه ای داشته باشد که برای هر کدام می‌توان محصولات مراقبت از پوست متفاوتی را پیدا کرد. هر کدام از این محصولات بسته به ترکیبات و تاثیرگذاری‌های مختلف باعث می‌شوند تا پوستی سالم و شاداب داشته باشید و از طرفی نیز زیبایی و طراوت را برای پوست خود فراهم نمایید.

البته باید در انتخاب محصولات مراقبت از پوست خود نهایت دقت را داشته باشید تا محصولی که خریداری می‌نمایید مناسب پوست شما بوده و تاثیر گذاری خوبی روی پوست شما داشته باشد. سرم آبرسان سیمپل ضد جوش و آکنه یکی از محصولات مراقبت از پوست با کیفیتی می‌باشد که تاثیر گذاری عالی روی پوست داشته و می‌تواند سلامت و زیبایی پوست شما را دو چندان نماید.

اهمیت آبرسانی برای حفظ سلامت پوست

آبرسانی پوست از جمله روش‌های است که فقط مختص پوست‌های خشک نبوده و هر فردی با هر نوع پوستی نیاز به هیدراتاسیون پوست دارد. بسیاری از افراد آب را بهترین ماده برای آبرسانی پوست می‌دانند، اما این در حالی است که آب در طول فرایند‌های مختلف تبخیر شده و از بین می‌رود و از همین رو نمی‌تواند تاثیر گذاری خوبی روی پوست داشته باشد.

 

محصولات آبرسان با توجه به فرمولاسیونی که دارند می‌توانند چربی طبیعی مورد نیاز پوست را تامین کرده و باعث شود پوستی شاداب و با طراوتی داشته باشید. آبرسان‌های مختلف را می‌توانید برای پوست‌های مختلف پیدا نمایید که بتوانند با قابلیت‌های مختلف هم به آبرسانی پوست کمک کرده و هم به سلامت پوست کمک نمایند.

 

برای مثال سرم آبرسان سیمپل ضد جوش و آکنه که محصولی فوق العاده برای آبرسانی به پوست بوده و از طرفی نیز به پوست‌های چرب کمک خواهد کرد تا جوش و آکنه روی پوست را از بین برده و پوستی سالم و شاداب را فراهم آورد. در انتخاب نوع آبرسان خود باید نهایت دقت را داشته باشید تا متناسب با نوع پوست شما بوده و محصول نیز از برند‌های مطرح باشد تا بتواند تاثیر گذاری خوبی را روی پوست داشته باشد.

ویژگی های سرم ضد جوش سیمپل

سرم آبرسان ضد جوش و آکنه سیمپل،با فرمولاسیون ژلی دارای بافتی فوق العاده سبک، به سرعت جذب پوست شما می‌شود و سنگینی و یا چربی روی پوستتان احساس نخواهید کرد. سرم ضد جوش سیمپل مخصوص پوست‌های چرب طراحی شده است و می‌توانید به عنوان یک مرطوب کننده خوب یا زیر سازی آرایش استفاده کنید.

پوست‌های چرب در فضای باز می‌تواند منجر به تولید بیش از حد چربی و یا سبوم شود، باعث می‌شود پوست حساس شده و باعث ایجاد جوش و لکه بر روی صورت شود. سرم ضد جوش سیمپل حاوی روغن و عصاره آویشن، زینک (روی) و فندوق افسونگر است که علاوه بر ضد عفونی کننده و ضد حساسیت بودن، مانند یک سم زدای ملایم و روزانه برای پوست عمل می‌کند.

همچنین سرم آبرسان سیمپل ضد جوش و آکنه با دارا بودن گلیسیرین و ویتامین B3 به حفظ تعادل میزان چربی پوست کمک کرده و از ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست جلوگیری می‌کند. این آبرسان با ساکارید ایزومرات غنی شده است. (ساکارید ایزومرات یک ماده مرطوب کننده موثر است که به مدت 24 ساعت پوست را آبرسانی می‌کند و از میکروبیوم سالم پشتیبانی می‌کند.)

ویژگی ها:

  • ضد حساسیت
  • ضد عفونی کننده
  • ضد جوش
  • ضد آکنه
  • فاقد چربی
  • ضد لک
  • حاوی روغن آویشن، زینک و فندوق افسونگر، گلیسیرین، ساکارید ایزومرات و نیاسینامید
  • دارای ویتامین B
  • مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد جوش
  • حجم 50 میلی لیتر


معرفی برند:

سیمپل یک برند انگلیسی می‌باشد که محصولات این برند فاقد تست حیوانی و فاقد هرگونه عطر و رایحه بوده؛ و به همین دلیل توانسته است طرفداران زیادی جذب کند.برند سیمپل(Simple) پرفروش‌ترین برند پوستی کشور انگلیس می‌باشد. این برند در سال ۱۹۶۰ توسط پزشک انگلیسی با تولید اولین صابون بدون رایحه، مواد شیمیای سخت و رنگ شروع به‌کار کرده است. برند سیمپل از سال 2010 زیرمجموعه کمپانی بزرگ یونیلیور شده است. این برند اعتقاد دارد که زیبایی پاک باید برای همه در دسترس باشد. در ترکیبات محصولات برند سیمپل از مواد طبیعی استفاده شده است و هیچ‌گونه ماده شیمیایی حساسیت‌زا در آن استفاده نشده است. این برند دوستدار طبیعیت، انسان و حیوانات می‌باشد. تمامی محصولات آن کاملا وگان بوده و فاقد تست حیوانی می‌باشند.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم آبرسان ضد جوش و آکنه سیمپل" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید