کرم شستشو و پاک کننده صورت بادی شاپ مدل آلوورا (آلوئه ورا) پوست حساس

The Body Shop Aloe Calming Cream Cleanser 250ml

برند: بادی شاپ دسته‌بندی: شوینده صورت
کد محصول: GT-1641

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-1641

شوینده و پاک کننده کرمی آلوئه ورا بادی شاپ (Body Shop Aloe Cream Cleanser) محصولی برای تمیزکردن ملایم و بدون تحریک پوست‌های حساس است. این محصول می‌تواند هم مانند یک شیر پاک کن، مواد آرایشی را در خود حل کند و هم مانند یک شوینده، پوست را از آلودگی و چربی پاک کند. همچنین فرمولاسیون آن به طوری تنظیم شده که باعث تحریک و اذیت شدن پوست حساس نشده و آن را مرطوب و آرام می‌کند.

 پوست حساس یک دغدغه‌ی مهم در بین ماست که باعث شده محافظت شدیدتری از پوست صورت داشته و در انتخاب محصولات روتین پوستی خود دقت و وسواس چندبرابری به خرج دهیم. زیرا پوست حساس بسیار تحریک‌پذیر بوده و ترکیبات متعددی می‌توانند باعث اذیت و برافروخته‌شدن آن شوند. خوشبختانه برندهایی مانند بادی شاپ، یک لاین ویژه را به پوست‌های حساس اختصاص داده‌اند تا این دغدغه را به خوبی مدیریت کنند. شوینده و پاک کننده کرمی آلوئه ورا بادی شاپ محصولی است که این برند برای پاکسازی پوست حساس از چربی، آلودگی و آرایش تولید کرده است. این پاک کننده آرایش صورت که می‌تواند بعنوان شوینده هم استفاده شود، سازگاری خوبی با پوست‌های حساس دارد.

 

این پاک کننده از محصولات برند بادی شاپ، برای افرادی با پوست حساس و تحریک‌پذیر فرموله شده که فرمی کرمی را برای شوینده روزانه خود ترجیح می‌دهند یا به دنبال محصولی دو منظوره هستند که هم شوینده و هم پاک کننده آرایش باشد. این کرم غنی می‌تواند پوست را بدون تحریک و اذیت شدن، به خوبی تمیز کرده و آرایش و ناخالص و چربی اضافی آن را در خود حل کند.

شوینده حاضر، یک کرم پاک کننده غنی است که حاوی ترکیبات مرطوب کننده و تسکین‌دهنده نیز هست تا بعد از تمیزکردن پوست حساس، از خشکی و حساسیت احتمالی در آن جلوگیری کند. بنابراین باعث می‌شود پوست بعد از استفاده از آن، احساس تمیزی، شادابی و آرامش داشته باشد. شوینده و پاک کننده کرمی آلوئه ورا بادی شاپ بسیار ملایم بوده و می‌تواند روزی دو مرتبه (صبح و عصر) نیز در روتین پوست حساس قرار بگیرد.

بادی شاپ در این محصولش از آلوئه‌ورا استفاده کرده تا قدرت آبرسانی و آرامش‌بخشی به آن ببخشد. این آلوئه‌ورای مورد استفاده، به صورت دستچین و از مزارع مکزیک با یک تجارت عادلانه تامین می‌شود. بنابراین توانایی تسکین دهنده به محصول‌دهد تا از واکنش نشان دادن پوست حساس جلوگیری کرده و احساس راحتی و نرمی در آن ایجاد کند.

همچنین فاقد ترکیبات تحریک کننده‌ای مانند عطر و رنگ افزودنی و الکل است تا کاملا برای استفاده روی پوست‌های حساس و دهیدراته مناسب باشد. بافت آن بطور موثری ناخالصی‌ها را در خود حل کرده و سپس کاملا شسته می‌شود، بدون اینکه پوست را چرب و روغنی رها کند.

  • پاک کننده پوست از مواد آرایشی، چربی، آلودگی و ناخالصی‌ها
  • مناسب برای پوست‌های حساس، تحریک پذیر و دهیدراته
  • دارای قدرت تمیزکنندگی موثر و ملایم سازگار با پوست حساس
  • حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده (ضد خشکی)
  • تسکین دهنده و آرامش بخش پوست حساس
  • غنی شده با ترکیبات طبیعی مانند عصاره آلوئه ورا
  • فاقد عطر، رنگ، الکل مضر و ترکیبات تحریک کننده
  • بدون مواد نگهدارنده مضر

 

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کرم شستشو و پاک کننده صورت بادی شاپ مدل آلوورا (آلوئه ورا) پوست حساس" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید