آبرسان پوست چرب و مستعد لک رولوشن متعادل کننده و مغذی پوست

Revolution Skincare Passion Fruit Oil balancing & nourishing

برند: رولوشن دسته‌بندی: آبرسان
کد محصول: GT-2668

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-2668

مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد لک
کمک به نرم و مرطوب نگه داشتن پوست
جلوگیری از ایجاد خشکی و حساسیت
بدون ایجاد حس چربی و سنگینی
ایجاد رطوبت کافی برای پوست
جذب سریع و آسان به پوست
تغذیه و تنظیم کننده پوست
صد در صد وگان و گیاهی
ساخت کشور انگلستان
حاوی روغن گل ساعت
غنی شده از ویتامین F
بدون تست حیوانی
حجم: 30 میلی‌لیتر 


روغن آبرسان رولوشن پوست چرب Revolution Skincare Passion Fruit Oil محصولی تغذیه کننده و تنظیم کننده پوست است. این محصول برای پوست‌های چرب و مشکل‌داریست که نیاز به آبرسانی دارند بدون اینکه چرب به نظر برسند. این روغن خشک، رطوبت کافی و فوق‌العاده‌ای برای پوست مهیا می‌کند. با این حال حس چربی و سنگینی روی آن ایجاد نمی‌کند. اما آنچه که در روغن آبرسان وجود دارد، روغن میوه گل ساعت است که فرمولاسیون سبک آن خیلی سریع جذب پوست شده و ظاهری نرم و مرطوب برای آن فراهم می‌کند. نکته جالب اینجاست که هسته گل ساعت معمولا زباله‌ای ناشی از آبگیری میوه گل ساعت در امریکای جنوبی است. اما با استفاده از  آن و گرفتن روغن این هسته‌ها، تبدیل به محصولی فوق‌العاده کاربردی و مفید می‌شود.

این روغن صد در صد وگان و گیاهی است. همچنین تست حیوانی نیز ندارد. روغن آبرسان رولوشن غنی شده با ویتامین F است. ویتامین F نوعی اسید چرب است که با نام امگا 6 و لینولیک اسید نیز شناخته می‌شود. وظیفه این ویتامین نرم  و مرطوب نگه داشتن سطح پوست است. با اینکار از ایجاد خشکی و حساسیت جلوگیری کرده و در عین حال حس سنگینی نیز ایجاد نمی‌کند. این محصول برای افرادی مناسب است که پوست خیلی چرب و مستعد لکی دارند. این روغن ساخت کشور انگلستان است و حجم آن 30 میلی‌لیتر است. 

نحوه استفاده از روغن آبرسان رولوشن پوست چرب

چند قطره از روغن را کف دست‌های خود بریزید. دست‌ها را به هم بمالید و روغن را گرم کنید. سپس آن را به آرامی روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. برای کسب نتایج بهتر، می‌توانید صبح و شب از آن استفاده نمایید.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "آبرسان پوست چرب و مستعد لک رولوشن متعادل کننده و مغذی پوست" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید