پاک کننده آرایش 2 فاز چشم و لب لورآل مدل Demaquillant

Loreal Demaquillant Eye And Lip 2 Phase Makeup Remover

برند: لورال دسته‌بندی: پاک کننده آرایش چشم
کد محصول: GT-3698

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

پاک‌کننده‌ی آرایش دوفاز برند «لورآل» (Loreal) مدل «Demaquillant» دارای 125 میلی‌لیتر حجم است. محلول دوفاز لورآل می‌تواند برای پاک‌کردن آرایش چشم و صورت استفاده شود. این محلول، پاک‌کننده‌ای بسیار عالی است؛ به‌طوری که حتی مواد آرایشی ضدآب را هم به‌راحتی پاک می‌کند. Demaquillant حاوی پروویتامین است و برای کسانی که چشمانی حساس دارند و حتی کسانی که از لنز استفاده می‌کنند، بسیار مناسب است و باعث می‌شود چشمانشان دچار حساسیت و آبریزش نشود. محلول دوفاز لورآل را قبل از استفاده باید خوب تکان دهید تا محلولی یکدست به ‌وجود بیاید. پس از تکان‌دادن محلول، مقداری از آن را روی پنبه‌ای تمیز بریزید و با آن آرایش چشم و صورت خود را پاک کنید. بهتر است بدانید که مدل Demaquillant برند لورآل پس از استفاده، به شست‌وشو با آب نیازی ندارد و خود به‌تنهایی یک شوینده‌ی قوی محسوب می‌شود.

تفاوتی که بین پاک‌کننده‌های آرایش تک‌فاز و دوفاز وجود دارد، این است که پاک‌کننده‌های تک‌فاز معمولی هستند و برای پاک‌کردن لوازم آرایشی معمولی به کار می‌روند؛ در صورتی که اگر از لوازم آرایشی ضدآب استفاده می‌کنید، پاک‌کننده‌های دوفاز بیشتر به کارتان خواهند آمد. دلیل نام‌گذاری پاک‌کننده‌های دوفاز وجود روغن در آن‌هاست که از باقی محلول جدا شده و روی آن می‌ایستد و به‌همین خاطر قبل از استفاده باید آن‌ها را تکان داد. روغن موجود در پاک‌کننده‌های دوفاز، آرایش ضدآب را راحت‌تر پاک می‌کند و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

 



برند لورآل از معتبرترین برندهای آرایشی-بهداشتی است که محصولات آن مخاطبان بی شماری در سراسر دنیا دارد. این محصول یکی از نمونه‌های خوب این برند است. استفاده از آن از افتادن چین و چروک بر پوست در اثر کشیدگی، جلوگیری می‌کند. استفاده از آن آرایش کردن را لذت‌بخش‌تر می‌سازد.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پاک کننده آرایش 2 فاز چشم و لب لورآل مدل Demaquillant" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید