شامپو روغن نارگیل مائویی مخصوص موهای فر و کرلی ضخیم و مجعد

Maui MOISTURE Curl Quench + Coconut Oil Shampoo

برند: مائویی دسته‌بندی: شامپو
کد محصول: GT-3701

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3701
مو شامپو


این محصول بسیار پر طرفدار بدون سولفات و هر گونه مواد شیمیایی هست. اگه موهاتون فر هستش یا دوس دارید حالت حجم موتون و یا حالت جعدش همیشه بمونه و یا کرلی کنید این شامپو رو از دست ندید بافت کاملا کره ای و بوی روغن نارگیل و کره پاپایاش دلبری میکنه واقعا بعد دو روز هم روی مو حس میشه به علت قیافه و بوی خوبش روش قید شده نوشیدنی نیست. و ضمنا بسیار آبرسانی عالی داره

شامپو روغن نارگیل مائویی برای موهای فر فاقد سولفات بوده و یک شوینده ایده آل برای موهای ضخیم و مجعد است. چون باعث خشکی مو نشده و با طرف کردن حالت وز و ژولیدگی در موها، آن‌ها را درخشان و شاداب می‌کند. این شامپوی مائویی Maui به موها ظاهری جذاب و سالم بخشیده و آن‌ها را خوش حالت و خوش فرم می‌کند.
 

این شامپو اورجینال با تمرکز بر آبرسانی موها بدون باز کردن حلقه‌های طبیعی یا فرهای فنری موجود در آن‌ها ساخته شده است. در ترکیب این محصول مائویی از روغن نارگیل، کره پاپایا (papaya butter) و عصاره پلومریا (plumeria) استفاده شده که مخلوطی شگفت انگیز برای تقویت مارپیچ‌های مو و رطوبت‌رسانی به آن‌ها را به وجود آورده است.

ترکیب این محصول، برخلاف اکثر شامپوهای موجود در بازار، به جای آب دیونیزه بر پایه‌ی آلوئه ورا ساخته شده است. به همین جهت، ترکیبی نرم کننده و آبرسان است که موها را خشک و شکننده نخواهد کرد و حتی با موهای رنگ شده نیز سازگار است. لاین روغن نارگیل مائویی شامل شامپو، نرم کننده  و ماسک موی مغذی برای ترمیم، تغذیه و داشتن موهای زیبا و سالم فر یا مواج تولید می‌شوند.
🌟 این محصول ضد خشونت علیه حیوانات و وگان است 🌟

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "شامپو روغن نارگیل مائویی مخصوص موهای فر و کرلی ضخیم و مجعد " درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید