پالت سایه رولوشن ریلودد ویژنری

Revolution Reloaded Palette Visionary

برند: رولوشن دسته‌بندی: سایه چشم
کد محصول: GT-3709

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3709

پالت سایه رولوشن ریلودد ویژنری Revolution Reloaded Palette Visionary حاوی 15 رنگ بسیار متنوع و زیباست. ترکیبی از سایه‌های نود، صورتی براق و بنفش پررنگ که آن را تبدیل به مجموعه‌ای فراموش نشدنی می‌کند. این پالت یکی از اعضای مجموعه ریلودد است. مجموعه ریلودد از پرفروش‌ترین محصولات برند رولوشن محسوب می‌شوند. با استفاده از تعدادی سایه‌ مات و براق متنوع، سایه‌ای منحصربفرد و جذاب را امتحان کنید. میزان پیگمنت و رنگدانه‌های این پالت بسیار زیاد است. پالت سایه رولوشن ریلودد به شما این امکان را می‌دهد که جلوه‌ای کاملا حرفه‌ای روی چشمان خود ایجاد نمایید.

اگر از علاقمندان به رنگ بنفش باشید، پالت سایه رولوشن ریلودد ویژنری یکی از ضرورت‌های کیف آرایش شماست. چون نه تنها سایه‌های بنفش رنگ در این پالت خودنمایی می‌کنند، سایه‌های مکمل آن هم به خوبی در کنار این رنگ‌ها جای خوش کرده‌اند و نیاز شما را به پالت‌های دیگر برای کانتور و هایلایت کردن چشم کاملا برطرف می‌کند. این پالت‌ها به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارند، حتی بدون وجود پرایمر نیز تا ساعت‌ها روی پلک دوام خواهند داشت. رنگ‌های این پالت‌ به صورتی هستند که در تمام فصول سال پرکاربرد و قابل استفاده هستند.

گفنه می‌شود که این پالت مشابه و جایگزینی برای پالت سایه نروینا از برند آناستازیا است. تفاوت در این است که قیمت پالت رولوشن بسیار مناسب‌تر از محصول مشابه آن از برند آناستازیاست. قابلیت ترکیب سایه‌های این پالت بسیار بالاست. این سایه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که آنها را با هم ترکیب کرده و سایه‌های جدید بسازید. همچنین کمک می‌کند تا از ترکیب آنها برای داشتن سایه‌ای زیبا و البته با جلوه‌ای صاف و یکدست اسفاده کنید.

ایجاد جلوه‌ای صاف و یکدست روی پوست
قابل استفاده برای هایلایت و کانتور کردن
ترکیبی از سایه‌های نود، صورتی و بنفش
حاوی تعدادی سایه‌های مات و براق
امکان ایجاد آرایشی کاملا حرفه‌ای
قابل استفاده در تمام فصول سال
یکی از اعضای مجموعه ریلودد
قابلیت ترکیب بالای سایه‌ها
میزان رنگدانه و پیگمنت بالا
حاوی 15 رنگ متنوع و زیبا
دوام و ماندگاری بالا

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پالت سایه رولوشن ریلودد ویژنری" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید