اسپری آب اون

Avene Thermal Spring Water Body Lotion

برند: اون دسته‌بندی: اسپری آب
کد محصول: GT-3724

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3724

اسپری آب اون چیز مشترکی است که اگر کمی دقت کنید در کیت همه آرایشگران حرفه ای پیدا می‌شود. یک اسپری معروف از چشمه آب گرم Avène در جنوب فرانسه. هنرمندان از آن برای آماده سازی پوست قبل از آرایش و البته برای تازه کردن آرایش استفاده می‌کنند. اما این دو دلیل تنها دلایل اصلی برای فروش بیش از 25 میلیون بطری از آن در هر سال نیست. آمارها نشان می‌دهند که هر دو ثانیه یک عدد اسپری آبرسان اون در جهان به فروش می‌رسد. این اسپری یک معجون طبیعی است که قادر است کارهای زیادی انجام دهد: التهاب را تسکین می‌دهد، قرمزی را برطرف می‌کند و حتی جراحت ایجاد شده بر روی پوست در اثر استفاده نادرست از موم و وکس را بهبود می‌بخشد. در سایت نقد و بررسی Influencster اسپری آب معدنی اون دارای بیش از 7000 نظر آنلاین از کاربرانی است که اکثر آنها به این محصول رأی چهار یا پنج ستاره داده اند. 

 

ترکیبات موثر اسپری آب اون:

اما دقیقاً چه چیزی در مورد فرمولاسیون این اسپری خیلی جادویی است؟ این آب از خاصیت معدنی و بیولوژیکی بی نظیری برخوردار است. آب باران با حرکت از میان کوههای Cévennes و از لابه لای سنگهای دولومیت غنی از کلسیم، منیزیم و سیلیکات هایی می‌شود که ثابت شده در تغذیه و بهبود شرایط پوست بسیار موثر است. در کنار این چشمه یک مرکز درمانی هیدروتراپی وجود دارد که تا به امروز به طور متوسط 2800 بیمار مبتلا به پسوریازیس شدید، روزاسه، اگزما و موارد دیگر به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند تا به دستور پزشک چند هفته در آنجا بمانند و از مزایای آب چشمه معدنی اون بهره مند شود.

در سال 2001 دانشمندان دریافتند که آب معدنی اون، در کنار همه ترکیبات معدنی موثرش، دارای میکروارگانیسم منحصر به فردی به نام Aqua Dolomiae می‌باشد. در مطالعات بعدی که شامل بیش از 150 مورد آزمایش بود، ثابت شد که آب معدنی اون یک واکنش ضد التهابی در بدن را فعال می‌کند و باعث کاهش خارش، سوزش و شرایطی مانند درماتیت آتوپیک می‌شود.


 

نحوه تولید اسپری آب اون 150 میل:

شاید برای شما جالب باشد که بدانید آب موجود در اسپری مستقیماً از چشمه و بدون کوچکترین تغییر می‌آید. تأسیسات تولیدی مستقیماً به سرچشمه متصل است. آب چشمه اون از طریق یک پمپ و از عمق 160 متری، مستقیماً و بدون هیچ گونه تغییری وارد قوطی اسپری می‌شود. به لطف روش‌های بسته بندی پیشرفته و اختصاصی هیچ گونه تصفیه ای روی آب انجام نشده و یا هیچ مواد نگهدارنده ای در داخل آن وجود ندارد.

نکته عجیب در مورد این آب اینکه بیش از 50 سال که رنگ آسمان را ندیده است. تصور کنید آبی را اسپری می‌کنید که بیش از 50 سال پیش از آسمان بر روی زمین باریده است. می‌توان گفت آب حاصل از چشمه اون یک ثروت بیولوژیکی و خالص‌ترین آبی است که می‌توانید پیدا کنید. بطوریکه برای حفظ این خلوص، 13 کیلومتر مربع از محیط طبیعی چشمه اون تحت محافظت بسیار شدیدی است تا با حتی کمترین فعالیت انسانی سرچشمه دچار حتی ذره ای آلودگی نشود.

همه چیز در تاسیسات تولیدی، از ماشین آلات گرفته تا هوا، بسیار استریل است. تولیدات Avène مطابق با استانداردهای عالی در صنعت داروسازی، در هوایی خالص‌تر از هوایی که تنفس می‌کنیم صورت می‌گیرد. هیچ آلودگی ای وجود ندارد. با علم به اینکه یک ذره یک میکرومتر است، اگر تعداد ذرات زنده موجود در هوا را بشمارید، نتیجه شگفت انگیز خواهد بود. زیرا ذرات موجود در هوا بر اساس اندازه گیری‌های دقیق 0.5 میکرومتر است. این بدان معناست که هوا در تأسیسات تولیدی اون از هوایی که تنفس می‌کنیم، خالص‌تر است.

برای اینکه آب معدنی خالص باقی بماند، باید همه تجهیزاتی که با آب تماس پیدا می‌کنند، استریل شود. از جمله دستگاه بسته بندی، راکتور، پمپ و لوله‌های اتصال. در ابتدای خط مونتاژ اسپری، به همین دلیل قوطی‌ها را در دمای بیش از 450 درجه فارنهایت گرم می‌کنند. سپس آنها در یک منطقه کاملاً استریل خنک می‌شوند.

 

ویژگی‌های اسپری آب اون:

– ضد التهاب

– التیام بخش

– ترمیم کننده

– مرطوب کننده

– آنتی اکسیدان

– تسکین دهنده

– محافظت کننده

– ضد تحریک و حساسیت

– بهبود دهنده کیفیت سطح پوست

– کاهش دهنده قرمزی و گر گرفتگی پوست

 حجم : ۳۰۰ میل

روش مصرف :

روزانه به دفعات مورد نیاز در محل مورد نظر اسپری شود. قبل از مصرف نیازی به تکان دادن قوطی نیست.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "اسپری آب اون" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید