پک ویتامین سی و هیالورونیک اسید بالانس

balance the serum heroes hyaluronic and vitamin c

برند: بالانس دسته‌بندی: سرم صورت
کد محصول: GT-3748

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3748

کشورسازنده:انگلیس

رنج سنی:15+سال

جنسیت:زنانه_مردانه

انواع پوست:بله

فاقد پارابن, فاقد گلوتن:بله

آبرسان و روشن کننده:بله

تولید کلاژن, جوانساز, درخشان کننده, سفت کننده, شفاف کننده, صاف کننده:بله

بافت:مایع

حاوی زینک پی سی ای تنظیم کننده سبوم .آنتی باکتریال وکاهش التهاب:بله

دارای عصاره برگ زیتون:بله

حجم 30 میل

در پک ویتامین سی و هیالورونیک اسید بالانس ، دو سرم با قیمتی به‌صرفه‌تر عرضه می‌شوند که به شما در داشتن پوستی سالم، متعادل و زیباتر کمک می‌کنند. سرم هیالورونیک اسید و سرم ویتامین سی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین سرم‌های صورت برند انگلیسی بالانس هستند. سرم هیالورونیک اسید پوست را آبرسانی کرده و به جلوگیری از خشک و دهیدراته شدن آن کمک می‌کند. همچنین می‌تواند در جلوگیری از پیدایش خطوط ریز و پوسته پوسته شدن پوست صورت موثر باشد. سرم ویتامین سی، با لکه‌ها و تیرگی‌های پوست مبارزه می‌کند و به مرور زمان باعث یکدست و روشن شدن پوست صورت می‌شود. همچنین اثر جوانسازی داشته و پوستی شفاف و درخشان به شما هدیه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن پوستی جوان و شاداب، از این محصولات برند بالانس استفاده کنید.

 

معرفی سرم ویتامین سی بالانس اصل (حجم ۳۰ میلی لیتر)

این محصول یک سرم روشن کننده، شفاف کننده و درخشان کننده در پک ویتامین سی و هیالورونیک اسید بالانس است. ویتامین سی یک آنتی‌اکسیدان قوی است که با لکه‌های قهوه‌ای و تیرگی پوست مبارزه می‌کند. بنابراین به مرور می‌تواند لکه‌های ناشی از جای جوش، افزایش سن و تیرگی ناشی از نور خورشید و آفتاب سوختگی را برطرف کند. استفاده از این سرم صورت به مرور پوست را روشن، یکنواخت و شفاف می‌کند.

بعد از تمام شدن یک روز کاری و پر جنب و جوش، چهره شما بسیار خسته به نظر خواهد رسید. بطوریکه در پوستتان رنگ پریدگی و پوستی که فقط خستگی را نمایان می‌کند به دید می‌آید. سرم ویتامین C بالانس، پوست شما را بسیار شاداب و سرحال نشان می‌دهد و کدری پوست را تبدیل به درخششی جوان می‌کند. ویتامین سی به تولید کلاژن در پوست نیز کمک کرده و از این طریق، باعث محکم شدن و جوان شدن پوست می‌شود.

همه انواع پوست از خشک گرفته تا چرب می‌توانند از این محصول استفاده کنند. این محصول وگان، فاقد گلوتن و پارابن است. 

  • حاوی زینک پی سی ای تنظیم کننده سبوم .آنتی باکتریال وکاهش التهاب
  • حاوی گلیسیرین
  • دارای عصاره برگ زیتون
  • فاقدپارابن .الکل.سیلیکون
  • حاوی ویتامین ای 
  • بافت سبک 
  • غیر حساسیت زا
  • شفاف کننده پوست .روشن کننده .کمک به از بین بردن لک

معرفی سرم هیالورونیک اسید بالانس اصل (حجم ۳۰ میلی لیتر)

اسید هیالورونیک از ترکیبات مفیدی است که در پوست ما بطور طبیعی تولید می‌شود و در آبرسانی و هیدراتاسیون لایه‌های عمیق پوست نقش دارد. با افزایش سن به دلیل پیری سلول‌ها و آسیبی که نور خورشید به آن‌ها وارد می‌کند، تولید هیالورونیک در سلول‌ها کم می‌شود. این کاهش باعث خشک و کم‌آب شدن پوست می‌شود. خشکی پوست نیز باعث بروز مشکلات متعدد از جمله پیری پوست، شل شدن بافت پوست و پیدایش خطوط سطحی در قسمت‌های مختلف صورت می‌شود. در صورتی که کم‌آبی پوست برای مدت بیشتری ادامه پیدا کند، پوست انعطاف‌پذیری و صافی خود را از دست داده و دچار چروک‌هایی عمیق در پیشانی، کناره‌های لب و گوشه‌های چشم می‌شود. 

سرم هیالورونیک اسید بالانس اصل انگلیسی با جبران کمبود هیالورونیک اسید پوست، یک سرم آبرسان قوی و جوانساز است. بافت این محصول فاقد چربی بوده و روی پوست شما هیچ سنگینی ایجاد نمی‌کند. بلکه به عنوان یک مرطوب کننده و آبرسان عالی برای انواع پوست، به خوبی جذب می‌شود و از بهترین سرم‌های هیالورونیک اسید اروپایی موجود در بازار است. این محصول فاقد پارابن و گلوتن بوده و یک سرم وگان است.

این سرم آبرسان در پک ویتامین سی و هیالورونیک اسید بالانس ، به پوست شما ظاهری جوان و صاف می‌بخشد که لطیف و شاداب به نظر می‌رسد. ضمن اینکه می‌تواند به خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و علایم اولیه پیری پوست مانند خطوط و چروک‌ها را کاهش دهد. اسید هیالورونیک موجود در این سرم، خطوط عمیق صورت مانند خط خنده، خط اخم و خطوط پنجه کلاغی دور چشم را کاهش می‌دهد. همچنین انعطاف پذیری پوست را تقویت خواهد کرد. همچنین با هیدراتاسیون موثر پوست، از مشکلاتی مثل ترشح افراطی چربی، پوسته پوسته شدن و خوب ننشستن کرم پودر روی پوست، جلوگیری می‌کند

  • حاوی ویتامین ب ۵
  • فاقد الکل .پارابن .مینرال اویل
  • بدون بو
  • فاقد چربی
  • قابل استفاده برای صورت وگردن
  • آبرسان عمقی و هیدراته کننده پوست
متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "پک ویتامین سی و هیالورونیک اسید بالانس " درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید