بیوتی بلندر اسفنجی ریل تکنیک

Real Technique Miracle Complexion Sponge

برند: ریل تکنیک دسته‌بندی: ابزار آرایشی
کد محصول: GT-3757

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3757

از مهم‌ترین ضروریات یک آرایش موفق و حرفه‌ای که ظاهری طبیعی و مناسب را بسازد، استفاده از ابزارهای مناسب است. در گذشته، اکثر خانم‌ها ازانگشتان دست برای  پودر برروی صورت خود استفاده می‌کردند.اما امروزه استفاده از اسفنج‌های آرایشی برای بهتر نشستن کرم ها، یکدست شدن آرایش و جلوه‌ی بیشتری از میکاپ،بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.اما برای تهیه اسفنج آرایشی باید در بافت و جنس آن بسیار دقت کنید.
برند آرایشی معروف ریل تکنیک (Real Techniques)مشغول تولید لوازم جانبی طبیعی برای آرایش است. این ست در همکاری بین سامانتا و نیکول چپمن طراحی و تولید شده است. این دو خواهر، میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای در انگلستان هستند. به همین دلیل هم شروع به تولید لوازم کاربردی و راحت برای ارائه یک میکاپ بی نظیر بودند.
اسفنج سه کاره ریل تکنیک با بافتی بسیار نرم و بدون لاتکس باعث پخش بسیار راحت برروی صورت شما می‌شود و آرایشی یکدست و زیبا، حتی بدون دیده شدن نواقص پوست را به شما هدیه می‌دهد

ویژگی‌های اسفنج(بیوتی بلندر) ریل تکنیک

  1. دارای سه سطح گرد،تخت ،تیز که برای کل صورت است
    2. سطح گرد برای پخش کرم برروی سطح‌های وسیع صورت مثل گونه‌ها و پیشانی
    3. سطح صاف برای پخش کانسیلر و کانتور
    4. سطح تیز برای رفع عیوب و گوشه‌های بینی یا گوشه چشم و…
    5. قابل استفاده هم به صورت مرطوب و هم خشک
    6. بافتی بسیار نرم و دوامی عالی
    7. بسیار عالی برای مصارف خانگی یا سالن‌های آرایشی
    8. ایده آل برای کرم پودر‌های مایع، اما به راحتی میتوان برای آرایش‌های خشک مثل پنکیک و… هم استفاده کنید
    9. پوشاندن عیب و نقص چهره
    10. ایجاد سطحی صاف و یکدست

پیشنهادات

اگر میخواهید آرایشتان دوام بیشتری روی پوست داشته باشید، بهتر است بعد از میکاپ از فیکساتور استفاده کنید.

نحوه‌ی شستشو

سه روش شستشوی اسفنج را اینجا خواهیم گفت:
1.یه کاسه یا لیوان را تا نیمه از آب پر کنید و داخل آن کمی صابون مایع (مایع ظرفشویی) بریزید و اسفنج را داخل آب بیندازید. ظرف را برای مدت یک دقیقه داخل مایکرویو قرار بدهید. بعد از این مدت می‌بینید که اسفنج مثل روز اول تمیز شده و بدون تغییر در رنگ و سایز، اسفنج نو و تازه ای خواهید داشت.حتما بعد از اینکه مدت یک دقیقه تمام شد، کمی صبر کنید تا آب از حرارت بیفتد و بعد در مایکرویو رو باز کنید و از دست زدن به اسفنج خودداری کنید.آب داخل ظرف باید کافی باشد و از قرار دادن اسفنج به تنهایی و بدون آب در مایکرویو، خودداری کنید.
2. اسفنج را خیس کنید و روی یک صابون بکشید،مواد قلیایی صابون به راحتی مواد آرایشی داخل اسفنج را درون خود حل میکند،خواهید دید همانطور که اسفنج را روی صابون ماساژ می‌دهید مواد آرایشی از اسفنج خارج می‌شود، سپس آن را آبکشی کنید،این کار را تا زمانی که اسفنج کاملا تمیز شود ادامه دهید.
3. داخل ظرفی مقداری مایع ظرف شویی و کمی روغن زیتون بریزید و آن‌ها رامخلوط کنید،سپس اسفنج را به مواد آغشته کنید و درون دست ماساژ دهید تا آلودگی‌ها از آن خارج شود.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "بیوتی بلندر اسفنجی ریل تکنیک" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید