کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار)

BALANCE ACTIVE FORMULA Snake Venom Eye Cream 15ml

برند: بالانس دسته‌بندی: کرم دور چشم
کد محصول: GT-3759

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3759
  • کرم دور چشم چند منظوره
  • کمک به کاهش تیرگی، پف و چین و چروک دور چشم
  • ضدچروک و جوانساز قوی
  • فاقد هر گونه مواد مضر و رنگ
  • دور چشم بالانس تست و تأیید شده توسط متخصصین
  • بدون ایجاد حساسیت
  • سفت و صاف کننده پوست اطراف چشم
  • مرطوب کننده و لطافت بخش پوست اطراف چشم
  • برپایه آب، دارای بافت سبک،غیرچرب و زودجذب

سبک زندگی مدرن و تغذیه و عوامل دیگر امروزه باعث شده است که خطرات زیادی ارگان‌های مختلف بدن را تهدید کند. خصوصا پوست که به عنوان اولین لایه محافظتی بدن در برابر این عوامل قرار میگیرد. آلودگی هوا و اشعه‌های مضر نور خورشید از عواملی می‌باشند که می‌توانند سلامتی و زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار دهند.

اما فقط این عوامل در زیبایی و سلامت پوست تاثیر گذار نبوده و عوامل دیگر ژنتیکی و محیطی نیز در سامتی و زیبایی پوست نقش دارند. خصوصا بالا رفتن سن که باعث می‌شود تا پوست خاصیت کشسانی خود را از دست داده و چین و چروک روی پوست پدید بیاید. این چین و چروک برای بسیاری از افراد ناخوشایند می‌باشد که از همین رو نیز به استفاده از محصولات مراقبت از پوست مختلف رو می‌آورند.

چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست به دلیل کمبود سطح کلاژن در پوست رخ می‌دهد که علت آن نیز پیری پوست می‌باشد. با کاهش سطح کلاژن در پوست، پوست خاصیت کشسانی خود را از دست می‌دهد که همین نیز باعث شود تا با منقبض و منبسط شدن عضلات، پوست نتواند به حالت عادی خود بازگردد.

به همین دلیل نیز شاهد ایجاد خطوط در نقاط مختلف صورت به خصوص دور چشم و پیشانی می‌باشیم. برای از بین بردن آن نیز می‌توانید از محصولات مراقبت از پوست مختلف همانند کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار) که کیفیت بالایی دارد استفاده نمایید.


همانطور که در بالا نیز گفته شد، ایجاد چین و چروک روی پوست و افتادگی آن بستگی به عوامل گوناگونی دارد و روند بالا رفتن سن و همچنین برخی عوامل محیطی دیگر می‌توانند در سرعت بخشیدن به آن نیز تاثیر گذار باشند. اما با این حال برخی از محصولات مراقبت از پوست به دلیل استفاده از مواد طبیعی معجزه آسا در ترکیبات خود باعث می‌شوند تا چین و چروک روی پوست به راحتی از بین رفته و طراوت و شادابی را به پوست شما هدیه دهند.

یکی از این ترکیبات فوق العاده سم مار می‌باشد که امروزه با کشف خواص فوق العاده آن بر سلامت پوست و بدن، در بسیاری از محصولات دارویی و بهداشتی از این ماده بسیار ارزشمند استفاده می‌شود. سم مار بر روی پوست همانند بوتاکس عمل کرده و با کمکی که به انقباض عضلات دارد، باعث می‌شود تا پوست سفت‌تر شده و چین و چروک روی آن از بین رود.

کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار) نیز به خاطر عملکردی که همانند سم مار بر روی پوست دارد به همین نام شناخته شده و باعث شود تا پوست جوانی و شادابی خود را دوباره بازیابد.

ویژگی‌های کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار)

 

اگر چین و چروک دور چشم شما نیز برایتان آزار دهنده می‌باشد، توصیه می‌کنیم یکبار از کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار) استفاده نمایید تا تاثیرگذاری شگفت انگیزی که این محصول روی پوست دور چشم می‌گذارد شما را شگفت زده کند.

کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار) که به صورت کاملا گیاهی تولید شده است، با کمکی که به افزایش کلاژن در پوست می‌شود، چین و چروک دور چشم را کاهش داده و حتی می‌تواند در کاهش تیرگی دور چشم نیز موثر باشد. این محصول کاملا توسط متخصصان پوستی تایید شده بوده و فاقد هرگونه مواد مضر برای پوست می‌باشد.

علاوه بر تمام این ویژگی‌های فوق العاده، کرم دور چشم بالانس (سم مار) می تواند با کمکی که به آبرسانی پوست دور چشم می‌کند، باعث شود تا پوستی شاداب و سالم داشته و تا مدت‌ها از ایجاد چین و چروک دوباره بر روی پوست شما جلوگیری شود. این محصول بافت سبکی داشته و به راحتی جذب پوست می‌شود.

همچنین کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار) حاوی سم مار و کلاژن دریایی نیز می‌باشند که در درمان چین و چروک دور چشم و کمک به زیبایی آن معجزه می‌کنند.

نحوه استفاده از کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار)

برای مشاهده تاثیرات فوق العاده این محصول کافی است دو بار در روز، یکبار در صبح و یکبار در شب مقداری از کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار) را دور چشم خود استفاده کرد و ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست شود.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کرم دور چشم ضد چروک و جوانساز بالانس (سم مار)" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید