ژل شستشوی صورت گریپ فروت و ویتامین سی نوتروژینا مدل Refreshingly Clear

Neutrogena Refreshingly Clear Facial Wash with Pink Grapefruit and Vitamin C

برند: نوتروژینا دسته‌بندی: شوینده صورت
کد محصول: GT-3767

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-3767

پاک‎ کردن صورت از مواد آرایشی، چربی‎‌ها، آلودگی و ناخالصی، اولین مرحله برای جلوگیری از پیری پوست، ایجاد نقص و آسیب به پوست است. چرا که این مواد شیمیایی مختلف و چربی‎‌ها می‏‌توانند منافذ سطح پوست را مسدود کنند، سلامتی لایه‌‎های پوست را به‌خطر بیاندازند و باعث بروز جوش و ایجاد ظاهری ناخوشایند برای ما شوند. ژل شستشوی صورت گریپ فروت نیتروژنا از سری محصولات لاین Refreshingly Clear این برند است که علاوه‎‌بر پاکسازی، مشخصه اصلی آن ایجاد شادابی و طراوت برای پوست است.

 

معرفی ژل شستشوی صورت گریپ فروت نوتروژینا | روشن کننده، ضد لک و جوش

متخصصان پوست برند نوتروژینا در تولید این ژل شستشو و پاک ‎کننده از فرمولاسیون خاصی استفاده می‌‏کنند که برای جلوگیری از ایجاد نقص پوست موثر خواهد بود. با استفاده از ژل شستشوی صورت Neutrogena از خشک‎ شدن بیش‎ ازحد پوست و بروز آسیب به سلول‏‌ها، جلوگیری کنید. ترکیبات پاک ‏کننده موجود در آن باعث تمیزشدن ملایم پوست و از بین ‎بردن چربی و مواد شیمیایی ناشی از آرایش، سبوم بیش‎ از حد پوست، آلودگی و سلول‎‌های مرده سطح پوست صورت می‌‎شود و وجود ویتامین‌ C و عصاره گریپ‎ فروت صورتی، به درخشان‎‌شدن و روشن‌‎شدن پوست کمک می‏‌کند.

عصاره این میوه، رایحه دلنشینی به ژل شستشوی صورت گریپ فروت نیتروژنا می‎‌بخشد و حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که به روشن‌شدن پوست و کاهش لکه‎‌های آن کمک می‎‌کند. ویتامین سی یک ضدلک پرقدرت است و با کاهش هایپرپیگمنتیشن، از تغییر رنگ پوست جلوگیری می‌‎کند.

این عصاره به‎‌عنوان یک لایه‌بردار طبیعی و ملایم پوست عمل می‌‎کند و با تغذیه پوست، تیرگی‎‌های ناشی از افزایش سن و آسیب‎‌های محیطی را بهبود می‎‌بخشد. گریپ‌فروت صورتی منبع غنی از بتاکاروتن و لیکوپن است و تاثیرات آنتی‌‎اکسیدانی قوی دارد که پوست را سالم، سرزنده و شاداب می‎‌کند.

 

ژل شستشوی صورت گریپ فروت نیتروژنا - گریپ فروت و ویتامین سی مدل Refreshingly Clear | روشن کننده، ضد لک و جوش - Neutrogena Refreshingly Clear Facial Wash with Pink Grapefruit and Vitamin C

 

ژل شستشوی Refreshingly Clear نوتروژینا برای چه کسانی مناسب است؟

برند Neutrogena اعلام کرده‌ است که این ژل شستشو برای افراد دارای پوست Blemish-prone یا اصطلاحا مستعد لکه مناسب است. این نوع پوست، معمولا تمایل به ایجاد کومدون و جوش دارد و اغلب روغنی و براق به‎‌نظر می‌‏رسد. غدد چربی در آن‎‌ها بیش ‎از حد فعال است و ممکن است منجر به ایجاد آکنه و تغییر رنگ پوست شود. ژل شستشوی صورت گریپ فروت Neutrogena منافذ عمیق پوست و جوش‎‌های سرسیاه را تمیز می‏‌کند و از بروز آسیب و نقص در این نوع پوست جلوگیری می‎‌کند.

 

ویژگی‌‏های ژل شستشوی صورت گریپ فروت نیتروژنا

  • پاک‎ کننده قوی پوست از چربی، مواد شیمیایی و آلودگی‏‌های محیطی
  • حاوی عصاره گریپ فروت و ویتامین C
  • روشن‎ کننده و درخشان‎ کننده پوست
  • مناسب پوست چرب و مستعد لکه (Blemish-prone)
  • لایه ‎بردار طبیعی پوست
  • جلوگیری از خشکی بیش‎ از حد پوست
  • حاوی گلیسیرین برای نرم‌کردن و مرطوب‎‌کردن پوست
  • تولیدشده تحت نظر متخصصان پوستی
  • مناسب برای استفاده روزانه
  • فاقد روغن (Oil-Free)
  • فاقد پارابن
  • دارای بسته‎‌بندی پمپی و استفاده آسان

 


 

طرز استفاده از ژل شستشوی صورت Neutrogena

می‌‏توانید از این محصول دو بار در روز یا هر زمان که قصد پاکسازی صورت و مواد آرایشی موجود در آن را دارید، استفاده نمایید. ابتدا صورت خود را کمی مرطوب کنید. سپس مقداری از ژل شستشوی صورت گریپ فروت نیتروژنا را روی کف دست بریزید و کمی آب به آن اضافه کنید. حالا ژل را در کل پوست صورت خود پخش کنید و به‌آرامی ماساژ دهید تا تمام چربی‎‌ها و آلودگی‎‌ها را از روی صورت پاک‎ کند. در انتها پوست را کاملا آبکشی‌ کنید.

از تماس شوینده با چشم خودداری کنید و درصورت برخورد، چشم را فورا بشویید. می‌توانید بعد از شستشوی پوست، از سایر محصولات نیتروژنا (نوتروژنا) در این لاین، استفاده کنید.

 

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ژل شستشوی صورت گریپ فروت و ویتامین سی نوتروژینا مدل Refreshingly Clear" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید