تونر عصاره انگور گارنیر

Garnier Skin Naturals Botanical Grape Extract Cleanser Toner

برند: گارنیر دسته‌بندی: تونر
کد محصول: GT-4774

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4774
پوست تونر

پاکسازی منافذ پوست از چربی ، آلودگی و مواد آرایشی

تا 96 درصد حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی

آبرسان،لطیف و تازه کننده پوست

مناسب برای پوست نرمال و مختلط

فاقد پارابن،سیلیکون و رنگ‌های مصنوعی

کشور سازنده فرانسه

حجم 200 میل

مناسب برای بزرگسالان

جنسیت زنانه و مردانه

ترکیبی تازه کننده و سرحال کننده

ضد آکنه

تصفیه منافذ پوست

جلو گیری از انسداد منافذ پوست


معرفی تونیک گارنیر گیاهی تازه کننده پوست نرمال و مختلط گارنیه

برند فرانسوی گارنیه (Garnier) این تونر را برای پاکسازی نهایی منافذ پوست و ایجاد حس طراوت و تازگی در پوست صورت تولید کرده است. تونر گارنیر می‌تواند باقیمانده ناخالصی‌ها، رنگدانه مواد آرایشی و هرگونه ذرات آلودگی را که با شستن پوست کاملا برطرف نشده است، به خوبی تمیز کند. همچنین اسیدیته یا PH پوست را که به دلایل مختلف بالا رفته است، دوباره کاهش داده و به حالت طبیعی و متعادلش بازمیگرداند.

تونر گارنیر عصاره انگور فرانسوی محصولی گیاهی است که ضمن تمیزکردن، برای تقویت و تازه کردن پوست مناسب است. این محصول بعد از شستشو پوست را مجددا آبرسانی و تنظیم می‌کند و با تقویت آن با عصاره میوه انگور، حس شادابی و رطوبت در پوست ایجاد می‌کند. ۹۶ درصد از ترکیبات مورد استفاده برای ساخت تونر گارنیر منشأ طبیعی و گیاهی دارند و ۴ درصد باقیمانده شامل موادی هستند که برای ماندگاری تاثیر و فرمول محصول، ضروری‌اند.

در هنگام استفاده از تونیک گیاهی تازه کننده پوست نرمال و مختلط گارنیه رایحه‌ی لطیف و ملایم میوه‌ای احساس خوشایندی را در مصرف کننده ایجاد می‌کند. این محصول برای افرادی با پوست طبیعی یا نرمال، پوست مختلط و حتی حساس مناسب است. تونر حاضر بدون اینکه باعث احساس سفتی، کشیدگی و خشکی پوست شود، چربی اضافی آن را جذب کرده و به کوچک کردن منافذ پوست نیز کمک می‌کند.

تونر گارنیر می‌تواند برای کنترل چربی ناحیه T مفید باشد و از ایجاد آکنه یا جوش‌های سرسفید و سرسیاه یا حتی جوش‌های زیر پوستی پیشگیری کند. با کمک تونر گارنیر می‌توان پوست را احیا و شاداب کرد و با توجه به اینکه فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ‌های مصنوعی است، انتخابی سالم و مطمئن برای استفاده در روتین پوست است.

 


متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "تونر عصاره انگور گارنیر" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید