تونر پیور اکتیو گارنیر

Garnier Skin Naturals Pure Active Pore Purifying Toner

برند: گارنیر دسته‌بندی: تونر
کد محصول: GT-4776

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4776
پوست تونر

درمان انواع مختلف جوش

جلوگیری از ایجاد جوش

کاهش التهابات پوست

آرام بخش

از بین برنده چربی‌های مازاد

مات کننده

فاقد مواد پارابن،سیلیکون و رنگ مصنوعی

بدون ایجاد حساسیت

حاوی سالیسیلیک اسید،اکالیپتوس و روی

مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط


تونر پیور اکتیو ضد جوش گارنیر

تونر پیور اکتیو ضد جوش گارنیر از سری محصولات پیور اکتیو گارنیر می‌باشد که لاین مخصوص درمان مشکلات پوست‌های چرب و مختلط می‌باشد. این تونر حاوی سالیسیلیک اسید، اکالیپتوس و زینک می‌باشد. سالیسیلیک اسید موجود در آن به مبارزه با انواع مختلف جوش‌های صورت پرداخته و از تشکیل مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کند. اکالیپتوس موجود در آن آرام بخش بوده و التهابات پوستی را کاهش می‌دهد. همچنین زینک موجود در آن ترمیم کننده لک، جای جوش و نواقص پوستی می‌باشد. این محصول چربی‌های مازاد پوست را از بین برده، منافذ باز پوست را جمع کرده و پوستی مات و شاداب ایجاد می‌کند. این تونر Ph پوست را متعادل کرده، هرگونه آلودگی و ذرات باقی مانده از آرایش را از پوست پاکسازی کرده و آن را شفاف و شاداب می‌کند.

این تونر یک ضد جوش قدرتمند بوده و از ایجاد هرگونه جوش در پوست جلوگیری می‌کند. بعد از استفاده مداوم منافذ باز پوست کاهش پیدا کرده و روی پوست مشاهده نمی‌شوند. همچنین برعکس اکثر تونرهای موجود در بازار که بوی الکل و مواد شیمیایی می‌دهند، دارای رایحه ملایم و بسیار دلنشین اکالیپتوس می‌باشد.

تونر پیور اکتیو ضد جوش گارنیر فاقد آلرژی است

این تونر فاقد مواد آلرژی زا، پارابن، سیلیکون و رنگ‌های مصنوعی می‌باشد و تمامی تست‌های آلرژی را با موفقیت سپری کرده است. حتی رایحه ملایم به کار رفته در این تونر کاملا طبیعی بوده و ایجاد حساسیت نمی‌کند. بعد از استفاده از این تونر پوستی شاداب، بدون جوش و مات خواهید داشت.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "تونر پیور اکتیو گارنیر" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید