کرم مرطوب کننده فاقد چربی پوست چرب و مستعد جوش نوتروژینا

Neutrogena® Spot Controlling Oil Free Moisturiser

برند: نوتروژینا دسته‌بندی: کرم مرطوب کننده
کد محصول: GT-4777

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4777

یکی از مشکلات پوست‌های چرب، پیدا کردن مرطوب کننده بدون چربی است که باعث ایجاد جوش یا براق شدن پوست نشود. کرم مرطوب کننده پوست چرب و مستعد جوش نیتروژنا Neutrogena ، خاصیت ضد جوش، ضد لک و کوچک کننده منافذ دارد. این مرطوب کننده با داشتن فرمولاسیون قدرتمند تا ۲۴ ساعت رطوبت را در پوست حفظ کرده و از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست کاملا جلوگیری می‌کند.

کرم مرطوب کننده پوست چرب و مستعد جوش نیتروژنا (نوتروژینا)

Neutrogena Visibly Clear Oil Free Moisturiser 50ml

جوانی و طراوت پوست یکی از مهم‌ترین ملاک‌های زیبایی است که همه‌ به دنبال دستیابی به آن و سپس حفظ شادابی پوستشان هستند. یکی از مراحل اصلی مراقبت‌های روزانه، استفاده از مرطوب کننده‌ها است. مرطوب کننده‌ها کمک می‌کنند تا رطوبت از دست رفته پوست را جبران کنیم و از پیدایش خطوط یا شل شدن پوست جلوگیری کنیم.

اما یکی از مشکلات پوست‌های چرب، پیدا کردن مرطوب کننده بدون چربی است که باعث ایجاد جوش یا براق شدن پوست نشود.

کرم مرطوب کننده فاقد روغن نوتروژینا Neutrogena ، خاصیت ضد جوش، ضد لک و کوچک کننده منافذ دارد. این مرطوب کننده با داشتن فرمولاسیون قدرتمند تا ۲۴ ساعت رطوبت را در پوست حفظ کرده و از پوسته پوسته شدن و خشکی پوست کاملا جلوگیری می‌کند.

چون پوست‌های چرب هم برخلاف تصور عموم، در معرض خطر دهیدراته شدن و خشک شدن هستند، نیاز به آبرسان‌ و مرطوب کننده‌های مخصوص دارند. محصولات آبرسان و مرطوب کننده ای که برای پوست‌های معمولی یا خشک تولید می‌شوند، دارای مقادیری چربی و ترکیبات روغنی هستند تا این نوع پوست‌ها را مرطوب کنند.اگر شما پوست چرب یا خیلی چربی دارید به معنای این نیست که پوستتان رطوبت کافی را دارد، بلکه فقط منافذ باز بسیاری دارید که چربی را به بیرون از پوست هدایت می‌کند. اگر پوست رطوبت نداشته باشد خیلی زود شاهد ایجاد چین و چروک خواهید بود که ابدا خوشایند نیست. کرم مرطوب کننده ضد جوش بدون چربی نیتروژنا با حفظ رطوبت پوست از ایجاد چین و چروک جلو گیری میکند به علاوه مانع از ایجاد و شکل گیری آکنه نیز خواهد شد.

در تولید این مرطوب کننده بی نظیر از سالیسیلیک اسید استفاده شده که ماده‌ای لایه بردار برای درمان آکنه است. دیگر ترکیبات این کرم عصاره آلوئه ورا، عصاره بابونه و عصاره پاپایا است و همچنین با داشتن بافت سبک و بدون چربی، به خوبی جذب پوست می‌شود و باعث ایجاد آکنه نخواهد شد.

یکی دیگر از خصوصیات عالی این کرم تاثیر مستقیم روی درمان و کنترل جوش‌های صورت است. در نتیجه منجر به ایجاد جوش‌های سرسیاه و سرسفید یا آکنه‌های زیر پوستی نشده و حتی تاثیر زیادی در کاهش لکه‌های پوستی نیز خواهد داشت. پس با استفاده از مرطوب کننده پوست چرب نیتروژنا (نوتروژینا) به مرور زمان لکه‌های پوستی کم رنگ شده و منافذ باز نیز کوچک‌تر خواهند شد.

 

فواید محصول :

حفظ رطوبت پوست به مدت ۲۴ ساعت

کنترل دقیق میزان چربی سطح پوست

حاوی عصاره آلوئه ورا، بابونه و پاپایا

فاقد چربی و ترکیبات روغنی

کاهش چشمگیر منافذ باز پوست

حاوی مواد مغذی و  سالیسیلیک اسید

بافت سبک، بسیار زود جذب

مناسب پوست‌های چرب، خیلی چرب و مختلط

فرانسه

50میل

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کرم مرطوب کننده فاقد چربی پوست چرب و مستعد جوش نوتروژینا" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید