کرم-ژل صورت آبرسان قوی و ضد چروک آکوا باله آ

BALEA AQUA DAYCARE INTENSE MOISTURIZING CREAM GEL

برند: باله آ دسته‌بندی: آبرسان
کد محصول: GT-4794

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4794
  • ترکیبات اصلی : عصاره جلبک‌های رنگی و آب گرم سوئیسی
  • آبرسانی و هیدراتاسیون عمیق و لایه به لایه پوست
  • حفظ رطوبت سطح پوست به مدت 24 ساعت
  • رفع خشکی و کم آبی پوست به طور کامل
  • بهبود خطوط، چین و چروک پوست به مرور زمان
  • افزایش سفتی و استحکام و قوام پوست
  • جلوگیری از شل شدگی و افتادگی پوست
  • فاقد پارابن، سیلیکون و روغن‌های معدنی
  • ساخت آلمان 
  • حجم : 50ml

کرم صورت سوپر آبرسان و ضد چروک آکوا باله آ 

پوست صورت ما در طول روز در معرض آلودگی‌ها و اشعه‌های مضر خورشید قرار دارد. برای این که پوستی شاداب، جوان و بدون چین و چروک داشته باشیم باید از یک کرم تاثیرگذار استفاده کنیم و ما به شما کرم صورت سوپر آبرسان و ضدچروک آکوا باله آ را پیشنهاد می‌کنیم که در بین رقبای خود حرف اول را میزند.


تاثیر باور نکردنی کرم سوپر آبرسان و ضد چروک آکوا باله آ روی پوست

این کرم روز رطوبت سطح پوست شما را به مدت 24 ساعت حفظ می‌کند. بدون نیاز به تمدید و تجدید! با استفاده از این کرم خشکی و کم آبی پوست شما به طور کامل از بین میرود. این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای جوانسازی پوست است؛ زیرا به مرور زمان خطوط ریز و چین و چروک‌های ایجاد شده را از بین میبرد. با ترکیبات فوق العاده ای که دارد سبب افزایش سفتی و استحکام و قوام پوست می‌شود. هر چه سن ما بالاتر میرود پوست ما در معرض افتادگی و نازک شدن قرار می‌گیرد. این کرم از شل شدگی و افتادگی پوست بر اثر افزایش سن جلوگیری می‌کند. از همه مهمتر هیچ گونه روغن‌های معدنی مضر، سیلیکون و پارابن در کرم صورت سوپر آبرسان و ضد چروک آکوا باله آ وجود ندارد. به همین علت می‌توانید با خیال راحت از خواص آن بهره مند شوید. این محصول ساخت کشور آلمان بوده. این محصول حجم 50 میلی لیتری دارد، پس با خیال آسوده می‌توانید از یک کرم ارزشمند و پر فایده استفاده کنید و پوست خود را دوباره زنده کنید.



خواص عصاره جلبک‌های رنگی

هر چیزی که در اعماق دریا وجود دارد می‌تواند برای سلامت جسمانی مفید باشد و یکی از آنها جلبک‌های دریایی است که برای پوست فوق العاده عالی هستند. جلبک‌ها هزار برابر هر گیاه دیگری دارای ید می‌باشند که این میزان ید تاثیر بی نظیری روی پوست دارد. از آنجایی که زیبایی پوست مهمترین اصل در زیبایی است به همین دلیل در این محصول از جلبک‌های دریایی برای تقویت بافت و سلول‌های پوستی استفاده شده است.

ترکیبات بی نظیر کرم سوپر آبرسان و ضد چروک آکوا باله آ اصل
عصاره جلبک‌های رنگی و آب گرم سوئیسی مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول هستند. همانطور که میدانید جلبک‌های رنگی مواد معدنی، ویتامین‌های مختلف و آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز پوست را دارند که از تاثیرات آب گرم سوئیسی هم کمتر می‌باشد و این نکته مثبت جلبک‌های رنگی می‌باشد اما این بدان معنا نیست که آب گرم سوئیسی خواصی ناچیزی دارد! ترکیب این دو باعث آبرسانی و هیدراتاسیون عمیق و لایه به لایه پوست می‌شود. بهتر از این چه می‌خواهید؟ تمام آنچه را که پوست به آن احتیاج دارد به صورت یکجا در این محصول با قیمت استثنایی نهفته است.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کرم-ژل صورت آبرسان قوی و ضد چروک آکوا باله آ" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید