سرم لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن

REVOLUTION SKINCARE OILY SKIN PEELING SOLUTION

برند: رولوشن دسته‌بندی: سرم صورت
کد محصول: GT-4811

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4811
  • لایه بردار ملایم
  • حاوی 1% آزالیک اسید یا آلفا هیدروکسی اسید AHA لایه بردار، شفاف کننده، روشن کننده و مناسب پوست حساس
  • پاک کننده منافذ پوست
  • تنظیم کننده چربی
  • کمک به بهبود وضوح پوست
  • حاوی 1% اسید سالیسیلیک یا بتا هیدروکسی اسید BHA لایه بردار ملایم، از بین برنده لک قرمز پوست
  • بدون تست حیوانی
  • وگان
  • 30ml
  • مصرف روزانه
  • مناسب پوست چرب

محلول لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن Revolution لایه برداری ملایم برای حل مشکلات پوست‌های چرب است. این محلول به منافذ پوست نفوذ می‌کند و آن را از چربی و آلودگی پاک می‌کند. این محلول به دلیل داشتن اسید آزالیک، به اصلاح رنگ پوست کمک می‌کند؛ همچین این لایه بردار، چربی پوست را تنظیم کرده و پوست را آبرسانی و به آن طراوت می‌بخشد. 

محلول لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن Revolution

محلول لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن Revolution دارای ترکیبی خاص از مواد شیمیایی مناسب پوست چرب می‌باشد که لایه برداری پوست را بر عهده دارد و مشکلات پوست چرب از جمله جوش و آکنه را درمان می‌کند. استفاده روزانه از این محلول چربی پوست را کاهش می‌دهد. این محصول وگان و بدون تست حیوانی می‌باشد. 

تاثیر استفاده از محلول لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن Revolution

فرمولاسیون محلول لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن Revolution دارای سالیسیلیک اسید و پتاسیم آزلوئیل دی گلیسینات می‌باشد. 1٪ اسید سالیسیلیک BHA موجود در این محصول خاصیت لایه برداری ملایم دارد و منافذ پوست را از آلودگی‌ها و چربی پاکسازی می‌کند. این محصول برای پوست‌های مستعد آکنه و دارای لک مناسب می‌باشد. 1% نمک آزلائیک اسید موجود در ترکیب این محصول نیز به افزایش شفافیت پوست کمک می‌کند و اثر تحریک کننده بسیار پایینی دارد. استفاده از این محلول به یکنواخت شدن رنگ و بافت پوست، تنظیم چربی و مرطوب کردن پوست کمک می‌کند.

روش استفاده از محلول لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن Revolution

برای لایه برداری ملایم ابتدا هفته ای 1 یا 2 بار از این محصول استفاده کنید سپس تعداد دفعات مصرف را تا روزی یک بار افزایش دهید. برای نتیجه گیری بهتر، این محلول را با کمک از پد پنبه ای شب‌ها پس از شستشوی پوست و یا بعد از تونر، مصرف نمایید. این محصول نیازی به شستشو ندارد و پس از استفاده، حتما پوست خود را با کرم مرطوب کنید. در صورت بروز سوزش، مصرف محلول را متوقف نمایید. قبل از استفاده، محلول را به خوبی تکان دهید و در دمای زیر 25 درجه و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری گردد. از تماس با چشم‌ها اکیدا خودداری کنید. دور از دسترس کودکان قرار داده شود.

سخن آخر...

افرادی که دارای پوست چرب هستند معمولا دچار مشکلاتی مانند جوش و آکنه می‌باشند. برای رفع این مشکلات نیازی به استفاده از محصولات مختلف نیست به این دلیل که ممکن است مشکلات پوستی افزایش پیدا کند. برای درمان مشکلات پوست چرب کافیست محلول لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن Revolution را تهیه نمایید و با استفاده روزانه از آن به پوستی یکدست و بدون لک دست ‌پیدا کنید.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم لایه بردار ملایم پوست چرب رولوشن" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید