ماسک صورت شبانه آبرسان رولوشن

Revolution Skincare Angry Mood Soothing Overnight Face Mask

برند: رولوشن دسته‌بندی: ماسک صورت
کد محصول: GT-4814

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4814

حاوی روغن کنف، پوست مگنولیا و عصاره دانه سیاه
مناسب برای انواع پوست حساس و دهیدراته
کاهش حس کشیدگی و تنش روی پوست
آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست
بدون تست حیوانی و کاملا وگان
نرم و تغذیه کننده پوست صورت
تسکین دهنده پوست صورت
مقابله با باکتری‌های مضر
بهبود جای جوش و زخم
ساخت کشور انگلستان
حجم : 50 میل 

ماسک آبرسان رولوشن Soothing Overnight با نام Revolution Skincare Angry Mood Soothing Overnight Face Mask : در صورتی که پوستتان مشکلی دارد، این نباید باعث شود که حال شما هم بد شود. هر نوع پوستی که داشته باشید، چه پوستی که تحت فشار است، چه پوست حساس، تشنه و دهیدراته، در هر صورت ماسک رولوشن می‌تواند آن را تسکین داده و به خوبی آبرسانی نماید. این محصول حس تنش و کشیدگی پوست را کاهش داده و حس راحتی روی آن ایجاد می‌کند. ماسک آبرسان رولوشن با ملایمت پوست را آبرسانی کرده و آن را نرم و تغذیه می‌کند. این محصول حاوی روغن کنف است. این ماده خاصیت تسکین دهندگی و تغذیه کنندگی دارد. ماسک رولوشن خیلی سریع به عمق پوست نفوذ کرده و در همان لحظه آرامش را به شما و پوست صورتتان هدیه می‌کند.

ماسک آبرسان رولوشن حاوی عصاره پوست مگنولیا نیز هست. عصاره مگنولیا به طور سنتی در کره و برای مبارزه با ایرادات پوستی مصرف می‌شده است. ماده مؤثر دیگری که در این محصول موجود است عصاره دانه سیاه است. این ماده خاصیت آنتی باکتریال داشته که به کم شدن جوش‌های پوستی کمک می‌کند. این ماسک مغذی با باکتری‌های مضر پوستی مقابله کرده و جای جوش و زخم‌ها را تا حدی زیادی بهبود می‌بخشد.  این محصول تست حیوانی نداشته و کاملا وگان است.

ماسک آبرسان رولوشن Soothing Overnight با رطوبت رسانی به پوست به حفاظت از آن کمک زیادی می‌کند. این ماسک از تولید بیش از حد سبوم (چربی طبیعی پوست) جلوگیری کرده و اجازه چرب شدن زیاد پوست را نمی‌دهد. ماسک رولوشن یک محصول تخصصی است که برای انواع پوست مناسب است. این محصول ساخت کشور انگلستان است و حجم آن 50 است. 

نحوه استفاده از ماسک رولوشن

پس از شستشو و تمیز کردن پوست، ماسک را روی صورت بزنید. سپس اجازه دهید که در طول شب روی پوستتان بماند. این کار را 2-3 بار در هفته انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "ماسک صورت شبانه آبرسان رولوشن" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید