سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری

The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5

برند: اوردینری دسته‌بندی: آبرسان
کد محصول: GT-4827

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4827
  • کشور سازنده: کانادا
  • حجم: 30  و 60 میلی لیتر
  • آبرسان قوی و عمیق پوست
  • حاوی هیالورونیک خالص 2 درصد
  • جذب سریع 
  • حاوی B5 برای آبرسانی چندین برابر
  • مناسب انواع پوست ها
  • وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
  • فاقد پارابن، الکل، سیلیکون و گلوتن

معرفی سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری

بنابر نظر منتقدان محصولات آرایشی و بهداشتی با توجه به اینکه سرم‌های هیالورونیک اسید قیمت‌های بسیار بالایی دارند این سرم قیمت مناسب و عملکرد خیلی خوبی دارد. سرم هیالورونیک اوردینری طوری طراحی شده که هیالورونیک اسید به داخل پوست نفوذ کرده و سریعا جذب پوست شود و آن را هیدراته و شاداب کند و همین باعث محبوبیت این سرم در میان طرفداران برند اوردینری شده است. این محصول ترکیبی از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم، متوسط و زیاد با غلظت 2 درصد است که باعث آبرسانی عمقی پوست میشود. هم چنین وجود B5 در ترکیبات این سرم آبرسانی را چندین برابر می‌کند. 

هیالورونیک اسید چیست؟

هیالورونیک اسید که به اختصار HA، هیالورونان یا هیالورونیت نیز نامیده می‌شود، به صورت گسترده در شکل کپسول، محصولات مراقبت پوست و محصولات تزریقی وجود دارد.

هیالورونیت ترکیبی طبیعی است که در پوست یافت می‌شود و عملکردهای بسیاری دارد؛ مانند حفظ رطوبت، انعطاف پذیری، کمک به بافت برای ترمیم، حفظ عوامل پوست مانند کلاژن و الاستین، و کمک به ایجاد مانعی حفاظتی در برابر میکروارگانیسم‌ها. محصولات مبتنی بر هیالورونیک اسید ایمن هستند زیرا این ماده به صورت طبیعی در پوست تولید می‌شود، از مواد انسانی یا حیوانی ساخته نشده است، و بنابراین خطر واکنش‌های آلرژی کمتری دارد.

نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید اوردینری

صبح و شب چند قطره از سرم را روی کل صورت پخش کنید و فرصت دهید تا جذب شود. سپس می‌توانید در صورت نیاز از سایر کرم‌های خود استفاده کنید.

درباره برند سازنده

برند اوردینری در سال ۲۰۱۶ با یک فرد ایرانی-کانادایی به نام برندن ترواکس (Brandon Truaxe) که در ایران به نام علی روشن متولد شده بود بوجود آمد. وی در سال ۲۰۱۳ کمپانی د سی ام (DECIEM) یا نام دیگرش “شرکت زیبایی غیر طبیعی!” (The Abnormal Beauty Company) را در کانادا پایه گذاری کرد که این کمپانی امروزه شامل بیش از ۱۰ برند من جمله برند اوردینری می‌باشد. برندن در ژانویه (January) سال ۲۰۱۹ به طور ناگهانی در سن ۴۰ سالگی فوت کرد. مقدار فروش محصولات اوردینری در همه جای دنیا شگفت انگیز است و علت موفقیت این برند تولید محصولات درمانی پوستی با هزینه‌های معقول و مناسب است. از جمله محصولات محبوب این برند می‌توان به سرم هیالورونیک اسید اوردینری، سرم دور چشم کافئین، سرم بافت، سرم لایه بردار AHA، … اشاره کرد.


متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید