سرم آبرسان کنسانتره هیالورونیک اسید هیدرو بوست نوتروژینا

Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid Concentrated Serum

برند: نوتروژینا دسته‌بندی: سرم صورت
کد محصول: GT-4857

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4857

•    مبدا برند: آمریکا
•    دارای بالاترین غلظت هیالورونیک اسید با 2 سایز مولکولی، ترهالوز گیاهی و پروویتامین  B5
•    آبرسانی قدرتمند و 24 ساعته پوست
•    فعال سازی تولید اسید هیالورونیک در پوست
•    دارای قابلیت جذب سریع و نفوذ عمیق در پوست
•    مناسب انواع پوست از جمله پوست حساس و خشک
•    حجم: 15 میلی لیتر 


سرم آبرسان کنسانتره هیالورونیک اسید هیدرو بوست نوتروژینا با حجم 15 میلی لیتر و محصول کشور آمریکا، یک آبرسان قوی و موثر برای پوست است. این سرم دارای هیالورونیک اسید با 2 سایز مولکولی متفاوت، ترهالوز 100% گیاهی و پروویتامین  B5بوده و آبرسانی قدرتمند و ماندگاری را برای پوست فراهم می‌کند. سرم کنسانتره هیالورونیک اسید هیدروبوست نیتروژینا سبب تغذیه و ترمیم پوست می‌شود. این سرم همچنین از پوست در برابر آسیب‌های محیطی، خشکی، بروز علائم پیری و ... محافظت می‌نماید. 

معرفی سرم کنسانتره آبرسان هیالورونیک اسید هیدرابوست نیتروژنا

آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های پوستی موثرترین راه برای جوان و شاداب نگه داشتن پوست است. یکی از ترکیبات قوی برای رطوبت رسانی به پوست، هیالورونیک اسید می‌باشد که به عمق پوست نفوذ می‌کند. سرم کنسانتره آبرسان هیالورونیک اسید نیتروژنا مدل  هیدرو بوست یکی از محصولات جدید با فرمولاسیون منحصر به فرد و پیشرفته‌تر از لاین Hydro Boost می‌باشد. این سرم با بالاترین غلظت اسید هیالورونیک در بین محصولات این لاین از برند نوتروژینا باعث هیدراتاسیون عمیق و 24 ساعته پوست می‌شود. 

توضیحات تکمیلی سرم آبرسان کنسانتره هیالورونیک اسید هیدرو بوست Neutrogena

سرم کنسانتره هیالورونیک اسید نیتروژینا مدل Hydro Boost پوست را به شدت هیدراته و آبرسانی کرده و تولید اسید هیالورونیک را فعال می‌کند. این سرم رطوبت بسیار زیادی را فراهم می‌کند و با جذب سریع و عمیق، سبب نرم و لطیف شدن پوست می‌شود. سرم کنسانتره هیالورونیک اسید نیتروژینا برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس و خشک مناسب است. این سرم فاقد بو و اسانس مصنوعی و چربی بوده و غیر کومدوژنیک می‌باشد. همچنین برای استفاده روزانه ایده آل است و دارای بطری شیشه ای می‌باشد. 

مشخصات سرم کنسانتره هیالورونیک اسید هیدرا بوست نوتروژینا

•    دارای هیالورونیک اسید با 2 سایز مولکولی متفاوت، ترهالوز 100% گیاهی و پروویتامین  B5
•    حاوی 17% کمپلکس آبرسان
•    آبرسانی قدرتمند و ماندگار و 24 ساعته پوست
•    فعال سازی تولید اسید هیالورونیک در پوست
•    دارای فرمولاسیون جدید و پیشرفته با بالاترین غلظت اسید هیالورونیک در لاین هیدروبوست نوتروژینا
•    دارای قابلیت جذب سریع و نفوذ عمیق در پوست
•    نرم کننده و لطافت بخش پوست
•    تغذیه کننده و ترمیم کننده پوست
•    محافظت از پوست در برابر آسیب‌های محیطی، خشکی، بروز علائم پیری و ...
•    فاقد بو و اسانس مصنوعی و چربی
•    غیر کومدوژنیک
•    ایده آل برای استفاده روزانه
•    دارای بطری شیشه ای
•    مناسب برای انواع پوست از جمله پوست‌های حساس و خشک
•    حجم: 15 میلی لیتر


مواد موثر 

این محصول حاوی 17% کمپلکس آبرسان است. هیالورونیک اسید مهم‌ترین ماده در فرمولاسیون این سرم می‌باشد. این ماده می‌تواند تا 1000 برابر وزن خود، آب جذب کرده و رطوبت بسیار بالایی را به پوست بدهد. این سرم با دو سایز هیالورونیک اسید مختلف فرموله شده که سبب نفوذ عمیق‌تر و آبرسانی بیشتر پوست می‌شود. این سرم همچنین حاوی ترهالوز کاملا گیاهی و طبیعی و پروویتامین  B5بوده و به تغذیه و احیا و حفظ رطوبت تا 24 ساعت در پوست کمک می‌کند. همچنین ضمن مرطوب نگه داشتن سبب محافظت از پوست می‌شود. 

طرز استفاده

به مقدار 3-4 قطره از سرم را دو بار در روز بر روی پوست صورت و گردن خود بزنید.

نقد و بررسی سرم کنسانتره هیالورونیک اسید هیدرو بوست نیتروژینا

پس از آشنایی با مشخصات محصول، نوبت به نقد و بررسی آن رسیده است. این سرم جزو جدیدترین محصولات برند نیتروژینا می‌باشد و در میان محصولات لاین هیدرابوست پیشرفته‌ترین فرمولاسیون را دارد. علاوه بر این، در تولید و طراحی این محصول از مطالعات آزمایشگاهی فراوانی بهره گرفته شده است. بر اساس یکی از مطالعات علمی صورت گرفته با 35 شرکت کننده، این سرم کنسانتره آبرسان ضمن آبرسانی شدید پوست و فعال کردن تولید اسید هیالورونیک، در طی 2 هفته رطوبت شدیدی را برای نرم‌تر شدن پوست فراهم می‌کند و سبب لطافت آن می‌شود. این محصول هم اکنون جدید است و تعداد افراد بسیار اندکی از آن استفاده کردند. ولی به مرور زمان قطعا بازخوردهای مثبت مصرف کنندگان را در رابطه با عملکرد این محصول شاهد خواهیم بود. 


معرفی برند نیتروژنا / نوتروژینا

برند نوتروژینا  (Neutrogena) یک کمپانی معروف آمریکایی ارائه ‌دهنده‌ی محصولات مراقبت از پوست و زیبایی است. محصولات نوتروژینا از انواع ماسک‌ها و اسکراب‌های پوست صورت و همچنین پاک‌ کننده‌های آرایش و سایر محصولات مراقبت و تمیزکننده‌ی پوست صورت تشکیل شده است . این کمپانی در سال‌های اخیر, علاوه بر کرم‌ها و لوسیون‌های مراقبت از پوست، انواع زیادی از فراورده‌های مراقبت از مو و محصولات آرایشی را نیز با کیفیت بالا تولید می‌کند. در سال 1930، امانوئل استولاروف تجارت کوچک را در لس آنجلس با تخصص در لوازم آرایش و لوازم بهداشتی با نام نوتروژینا تأسیس کرد. امروزه Neutrogena یک برند عظیم لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی در آمریکا است که محصولات خود را در لیست محصولات ترجیح داده توسط مصرف کنندگان گنجانده است.در همین سال‌ها یک محصول متفاوت در دنیای زیبایی که عموما با نام میکرودرم‌های خانگی شناخته می‌شود، توسط این کمپانی ساخته و در بازار بسیاری از کشورها توزیع می‌شود. محصولات برند نوتروژنا بدون تست حیوانی هستند و در کشورهای مختلف در سراسر دنیا، رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده‌اند.

Neutrogena Hydro Boost Hyaluronic Acid Concentrated Serum

Deeply quench your skin with pure Hyaluronic Acid Serum, suitable for all skin types and for use on sensitive skin. Formulated with our 17% Hydration Complex, this serum contains high & low weight hyaluronic acid to absorb and hold water to the skin. Dermatologist recommended glycerin penetrates nine layers deep within skin’s surface. Vitamin B5 and water-magnet trehalose attract moisture and lock it in.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم آبرسان کنسانتره هیالورونیک اسید هیدرو بوست نوتروژینا" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید