سرم ویتامین سی گارنیر مدل Light Complete

garnier light complete vitamin c booster serum

برند: گارنیر دسته‌بندی: سرم صورت
کد محصول: GT-4865

متاسفانه کالا در حال حاضر موجود نیست.

TKP-4865
  • 30 برابر ویتامین سی بیشتر 
  • تاثیرگذاری در 3 روز اول
  • افزایش شفافیت و درخشندگی پوست
  • روشن کننده پوست
  • ضد لک
  • بسیار سبک با جذب سریع
  • فاقد چربی
  • بدون ایجاد حساسیت
  • حاوی لیمو یوزو ژاپنی
  • مناسب برای تمامی پوست ها

سرم ویتامین سی گارنیر مدل LIGHT COMPLETE

سرم ویتامین سی گارنیر مدل Light Complete محصولی از برند مطرح Garnier می‌باشد. این سرم ۳۰ برابر بیشتر ویتامین C دارد و سرشار از لیمو یوزو ژاپنی می‌باشد. قدرت تاثیرگذاری سرم ویتامین C گارنیر فوق العاده سریع بوده و در عرض ۳ روز اولین نتایج آن مشهود می‌شود و میزان لک‌های پوستی را کاهش داده و پوست را روشن‌تر می‌کند.

بعد از استفاده از این سرم پوستی شاداب، صاف، نرم، روشن و مستحکم خواهید داشت. این سرم روی انواع مختلف لک‌های پوستی تاثیر گذاشته و پوست را درخشان می‌کند. این سرم از پوست در برابر آسیب‌های طبیعی محافظت کرده و با تمامی پوست‌ها حتی پوست‌های بسیار حساس سازگار است.

چرا باید از این سرم استفاده کنید؟

امروزه پوست در مواجه با عواملی نظیر استرس، رژیم غذایی نا مناسب و آلودگی‌های محیطی دچار مشکلاتی فراوانی می‌شود. یکی از مشکلاتی که در اثر این عوامل و بالا رفتن سن پدیدار می‌شود کدر شدن، پدیدار شدن لک و پیری پوست است. سرم Vitamin C گارنیر به دلیل درصد بالای ویتامین C به خوبی پوست را صاف و درخشان کرده و تیرگی پوست را از بین می‌برد. این سرم ضد جوش بوده و لک‌های ناشی از جوش را نیز از بین می‌برد.

آنتی اکسیدان‌های موجود در سرم ویتامین سی گارنیر پوستی ابریشمی و شاداب برای شما به ارمغان می‌آورد. وجود این ترکیبات در این سرم باعث تولید کلاژن بیشتر می‌شود و از پوست صورت در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند. اگر پوستتان شفافیت، درخشندگی و استحکام چند سال قبل را ندارد، رخ آرا پیشنهاد می‌کند از این سرم به صورت روزانه استفاده کنید.

فواید ویتامین سی برای پوست

کمبود کلاژن باعث کدر و مرده به نظر رسیدن پوست می‌شود. کلاژن باعث جوانی مجدد پوست شده و چین و چروک و علائم پیری را کاهش می‌دهد. ویتامین سی یکی از اجزای مورد نیاز برای کلاژن سازی پوست است. پوست به این ترکیبات شیمیایی برای پیوند مولکول‌هایی که کلاژن تولید می‌کنند نیاز دارد. این ویتامین همچنین خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست را بالا می‌برد.

ویتامین سی به کم ‌رنگ شدن انواع لک‌های پوستی، نشانه‌های پیری پوست و افزایش جوان‌سازی، درخشش و روشنی پوست کمک می‌کند. ویتامین C قرمزی سطح پوست را کاهش داده و از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید محافظت می‌کند. همچنین از ایجاد جوش در پوست جلوگیری می‌کند.

از سوی دیگر، ویتامین سی باعث افزایش ساخت الاستین می‌شود. الاستین سبب افزایش ضخامت، خاصیت ارتجاعی، محافظت و ترمیم سلول‌‌های پوستی می‌شود. سفتی پوست به حفظ رطوبت، افزایش جریان سلول ‌های پوست و صاف شدن سطح پوست کمک می‌کند.

بررسی سرم ویتامین C گارنیر

بافت سرم ویتامین سی لایت کامپلت گارنیر بسیار سبک است و به دلیل فاقد چربی بودن، به راحتی روی پوست نشسته و باعث چسبناک شدن یا چرب شدن آن نمی‌شود. این سرم به دلیل بافت سبک سریع جذب پوست شده و تاثیرگذاری فوری آن قابل مشاهده است.

روش استفاده

روزانه صبح و شب مقداری از سرم را بر روی کلیه نواحی پوست ماساژ بدین تا به خوبی جذب شود. بعد از استفاده نیازی به آبکشی نیست.

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "سرم ویتامین سی گارنیر مدل Light Complete" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید