کرم روشن کننده شب جانسون مدل Even Complexion همراه با عصاره سویا و توت قرمز

JOHNSON'S EVEN COMPLEXION NIGHT CREAM

برند: جانسون اند جانسون دسته‌بندی: کرم شب
کد محصول: GT-4878

۱۷۰,۰۰۰ تومان
سفارش:

TKP-4878

مرطوب کننده، صاف کننده و شفاف کننده پوست صورت

حاوی عصاره سویا و توت قرمز با خاصیت درخشان کنندگی

کمک به بهبود لک، جای جوش و علائم تیره پوست صورت



کرم روشن کننده شب جانسون مدل Even Complexion به طور ویژه برای کمک به بهبود بافت طبیعی پوست و نیز کاهش لک ها، جای جوش و علائم تیره روی پوست صورت فرموله شده است. این کرم تمام نقاط صورت را به طور یکنواخت پوشش می‌دهد و به افزایش شفافیت، صافی و درخشندگی پوست کمک می‌کند. کرم شب JOHNSON & JOHNSON حاوی عصاره سویا و توت قرمز می‌باشد.


عصاره سویا به خاطر اثرات رنگ‌ زدایی آن شناخته شده است و به بهبود لک‌، جای جوش و علائم تیره روی پوست کمک می‌کند. کرم مرطوب کننده ایون کامپلکشن منافذ پوست را نمی‌بندد و به مرور بافتی یکدست به رنگ پوست می‌بخشد و به نوعی نقش مراقبتی برای پوست ایفا می‌کند. این کرم از نظر پوستی تست شده و برای استفاده پوست‌های حساس بسیار مناسب است.


فواید عصاره سویا و توت قرمز برای پوست

سویا یک ماده غذایی بسیار مغذی است که فواید بسیاری برای بدن انسان دارد. از جمله مزایای آن برای پوست صورت می‌توان به روشن شدن پوست، کاهش قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی و تقویت تولید کلاژن اشاره کرد. امروزه از این عصاره جهت بهبود درخشندگی ، شفافیت و صافی پوست در برخی از محصولات بهداشتی استفاده می‌شود. عصاره سویا از ۳ خاصیت ویژه برای پوست برخوردار است که عبارتند از: کنترل پیری، کاهش آسیب ناشی از نور خورشید، مرطوب کنندگی فوق العاده.


شکی نیست که عصاره توت یک ماده بسیار مفید و پرفایده است که در افزایش سلامتی بدن تاثیر زیادی دارد. توت‌هایی با رنگ قرمز، آبی و بنفش دارای انتوسیانین هستند که یک آنتی اکسیدان قوی در کاهش فعالیت‌های رادیکال‌های آزاد است. عصاره توت فواید ویژه ای برای پوست صورت و بدن دارد که از میان آنها می‌توان به کاهش اثر مخرب رادیکال‌های آزاد، کاهش اثر مخرب خورشید، هیدراتاسیون و نرمی پوست و سفتی و روشنی پوست اشاره کرد.


نحوه مصرف کرم مرطوب کننده و روشن کننده شب جانسون مدل Even Complexion:

هر شب مقداری از آن را به تمام نقاط پوست صورت بمالید و شاهد بهبود قابل توجه رنگ پوست خود در طی ۴ هفته باشید!

متاسفانه هیچ مشخصه فنی برای "کرم روشن کننده شب جانسون مدل Even Complexion همراه با عصاره سویا و توت قرمز" درج نشده است.

ساعت کاری فروشگاه:

شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 18

پنج شنبه ها 10 صبح تا 16

جمعه و تعطیلات رسمی، فروشگاه تعطیل است

تاکنون هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید